تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 - 9:59
کد خبر : 69388

پیام رسان های داخلی در کشور حمایت شوند

پیام رسان های داخلی در کشور حمایت شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار داشت: رعایت تقوای الهی می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد. وی ادامه داد: یکی از آسیب‌های اجتماعی طلاق است که فضایی را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار داشت: رعایت تقوای الهی می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

وی ادامه داد: یکی از آسیب‌های اجتماعی طلاق است که فضایی را به وجود آورده است که هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شویم.

وی تاکید کرد: فساد و فحشا در جامعه اگر بیشتر باشد طلاق هم افزایش می یابد و در آیات و روایات بسیار بر پاکدامنی در جامعه و حفظ غیرت دینی تاکید شده است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: خانمی که انتظار دارد کانون خانواده اش محکم باشد باید در بیرون خانه مراقبت کند زیرا بعضی از پوشش‌های بانوان موجب جذب نامحرمان می‌شود و  خانواده خودش نیز می‌زند.

عبادی بیان کرد: ازدواج های تحمیلی ، تضاد های فرهنگی و بی اعتنایی زوجین نسبت به نیازهای همدیگر از دیگر علل افزایش طلاق در جامعه است.

وی با اشاره به ایام رحلت حضرت معصومه سلام الله علیه بیان کرد: حضرت معصومه و امام رضا علیه السلام دو نعمت گران بها برای کشور ما هستند که باید قدر دان آن ها باشیم.

امام جمعه بندرعباس با بیان فضیلت زیارت حضرت معصومه تاکید کرد: زیارت کریمه اهل بیت علیهم السلام مکمل زیارت امام رضا است و مردم سعی کنند زمانی که به زیارت امام رضا علیه السلام می روند به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه هم بروند.

وی با اشاره به روز دانشجو بیان کرد: هویت دانشجو استکبار ستیزی است و این هویت از قبل از انقلاب ایجاد شده است.

عبادی تاکید کرد: دانشجویان هویت اصلی خود را نباید گم کنند و جلودار مردم به سمت پیشرفت، ترقی و آگاهی باشند.

 امام جمعه بندرعباس با انتقاد از عدم حمایت دولت از پیام رسان های داخلی گفت : داد پیام رسان های داخلی از وضعیت موجود در آمده است؛ مسؤولین چرا به مصوبه‌های خود عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: همه می‌بینند که پیام رسان های خارجی مسموم هستند و برای کشور هزینه ایجاد می‌کنند اما با این وجود ۹۰ درصد پهنای باندی که پولش را می دهیم در اختیار پیام رسان های خارجی است.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: در فضای مجازی نیاز به یک جهاد فرهنگی داریم داریم زیادی در این فضا بایک کاپیتولاسیون روبرو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از پیام رسان های داخلی حمایت شود و ما در این راه تنها نیستیم زیرا این کاری است که کشورهای چین و روسیه هم انجام می‌دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد