تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 14:37
کد خبر : 69110

رسانه ها بدون اختلافات سلیقه ای و سیاسی خدمات نظام را پوشش بدهند

رسانه ها بدون اختلافات سلیقه ای و سیاسی خدمات نظام را پوشش بدهند

 شهریار یاسینی امروز (۱۲ آذر) در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه دولت هیچگاه منفک از نظام نبوده و نیست؛ اظهار کرد: هر رسانه ای که در تلاش باشد با القای چنین تصور اشتباهی بذر یاس را در جامعه بکارد از مسیر اطلاع رسانی صحیح منحرف می

 شهریار یاسینی امروز (۱۲ آذر) در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه دولت هیچگاه منفک از نظام نبوده و نیست؛ اظهار کرد: هر رسانه ای که در تلاش باشد با القای چنین تصور اشتباهی بذر یاس را در جامعه بکارد از مسیر اطلاع رسانی صحیح منحرف می شود.

وی تاکید کرد: جنجال‌سازی بی‌ثمر تعدادی از رسانه ها که در تلاش اند خدمات دولت را مستور و واقعیات را پنهان کنند آب در آسیاب دشمن ریختن است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان، افزود: رسانه ها باید به دور از اختلافات جریان های سیاسی خدمات نظام را نشر بدهند و شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.

یاسینی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل دو سویه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی کردستان، بیان کرد: هدف نهایی این دو مجموعه نشاط آفرینی در جامعه و افزایش سرمایه های اجتماعی با اجرای برنامه های مشترک است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان در پایان به اهمیت جایگاه روابط عمومی های استان اشاره کرد و یادآور شد:  جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها و ادارات بسیار قابل اهمیت است و بر همین اساس باید مدیران توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.
گفتنی است: جلسه شورای روابط عمومی های استان با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد