تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آذر 1398 - 5:55
کد خبر : 68625

امربه‌معروف و نهی از منکر رمز بقای جامعه است

امربه‌معروف و نهی از منکر رمز بقای جامعه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی این شهرستان که با حضور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس، امام‌جمعه و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی این شهرستان که با حضور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس، امام‌جمعه و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری برگزار شد، از اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار داشت: همه ما مسؤول هستیم و تفاوتی بین ما نیست.

وی افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر برای همه، از کاسب بازار تا مسؤول اداره، واجب است و باید این اصل را محکم و جدی گرفت.

بزرگی حفظ نظام اجتماعی سالم را از دیگر تأثیرات تحقق امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و عنوان داشت: تحقق این امر یکی از عوامل مهم در بقای جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم.

در ادامه امام‌جمعه اقلید بیان داشت: جامعه بدون توجه به امربه‌معروف و نهی از منکر از رحمت خدا دور می‌شود چراکه احیای امربه‌معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی تصریح کرد: فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شده و محدود به خانه و اداره نباشد و باید هرکجا معروفی را مشاهده کردیم، تشویق و از منکر جلوگیری کنیم.

سپس سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان اینکه خداوند همواره اشاعه معروف و نهی از منکر را لازمه جامعه می‌داند، خاطرنشان کرد: آنچه در ارتباط با تأثیرات امربه‌معروف و نهی از منکر می‌تواند نمود داشته باشد، تأمین حقوق همگانی ازجمله اقتصاد، زندگی اجتماعی و امنیت بوده و یکی از موضوعاتی که در راستای حفظ این حریم می‌تواند تأثیرگذار باشد، امربه‌معروف و نهی از منکر است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، در ادامه این جلسه مشکلات مربوط به ساختمان دبیرخانه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اقلید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد