تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 9:49
کد خبر : 68478

مازندران| حمایت دولت و مجلس از ستاد امر به معروف کشور ضعیف است

مازندران| حمایت دولت و مجلس از ستاد امر به معروف کشور ضعیف است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام روح الله میرزایی گودرزی امروز در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: سال ۷۲ ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام روح الله میرزایی گودرزی امروز در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: سال ۷۲ ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد و این ستاد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، احیای این فریضه مهم واجب است تا با فرهنگ‌سازی، بسترسازی و آموزش بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.

وی افزود: اجرای این فریضه تنها به کشف حجاب و به کف میدان رفتن نیست بلکه حوزه مسئولان مهم‌ترین حوزه امربه معروف و نهی از منکر است.

میرزایی گفت: بسیاری از اعتراضات مردم نجات دهنده جامعه است و مردم انتظار دارند از مسئولان نهی از منکری داشته باشند اگر جبهه امر به‌ معروف و نهی از منکر مسئولان فعال شود مردم استقبال می‌کنند و با آموزش درست می‌توانیم این امر را تقویت و شاهد اجرای درست وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی باشیم.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: مازندران استانی ولایی بوده که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آداب و رسوم، اقدامات انقلابی، شهدای مدافع حرم جایگاه خوبی دارد و با توجه به مسافرخیز بودن و گردشگرپذیری این استان می‌توانیم از جبهه مردمی که ظرفیت خوبی دارند در راستای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

ستاد امر به معروف بستر مطالبه‌گری نظام‌مند را فراهم می‌کنددبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان منصوب شدحمایت از سوت‌زن‌ها؛ یک گام به‌پیش/ تسنیم، جوان، فرهیختگان و ستاد امر به معروف اعلام کردند که از سوتزنها حمایت جدی می‌کنند

میرزایی گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان بودجه ستاد بوده که ۱۶ میلیارد تومان تحقق یافت و امسال نیز تاکنون شش میلیارد تومان اختصاص یافت. همه ما وظیفه داریم در هر سنگری که فعالیت می‌کنیم در راستای اجرای این فریضه واجب‌التعظیم در جامعه تلاش کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد