تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 7:29
کد خبر : 68461

بسیج بدون هیچ قید و شرطی از انقلاب دفاع می‌کند

بسیج بدون هیچ قید و شرطی از انقلاب دفاع می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری صبح امروز در جمع کارکنان بسیجی اداره کل زندان‌های همدان اظهار کرد: بسیجیان رسالت سنگینی را بر عهده دارند زیرا در خط مقدم امنیت و انسان‌سازی، لایه‌ای از ماموریت‌های جمهوری اسلامی به آنها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری صبح امروز در جمع کارکنان بسیجی اداره کل زندان‌های همدان اظهار کرد: بسیجیان رسالت سنگینی را بر عهده دارند زیرا در خط مقدم امنیت و انسان‌سازی، لایه‌ای از ماموریت‌های جمهوری اسلامی به آنها واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای بسیج در کشور به خوبی تشریح شود ادامه داد: بسیج یک جریان بسترساز دینی و اخلاقی منطبق با فطرت همه انسان‌هاست که باید در این بستر و ریل حرکت کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بسیج شرطی عمل نکردن است افزود: بسیج یعنی کسی که در زمان جنگ صدها دلیل داشت برای اینکه در جبهه حضور پیدا نکند اما تمام دلایل لفظی و عاطفی را پشت سر می‌گذاشت و حضور پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج یابد افزود: دفاع مقدس ابعاد مختلفی دارد و ما میراث‌دار این افتخار غیر قابل تکرار هستیم بنابراین باید ابعاد این حماسه به نسل جدید منتقل شود.

 ظفری حوادث هشت سال دفاع مقدس را نشانه‌ای از فداکاری ملت ایران دانست و ادامه داد: بسیاری از ابعاد دفاع مقدس ناشناخته مانده و با گذر زمان نمایان می‌شود.

وی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، عملیات والفجر۸ (عملیات مشهور فاو ) و عملیات کربلا ۵ را سه عملیات بزرگ جنگ عنوان کرد و نقش رزمندگان استان همدان در عملیات والفجر۸ را حائز اهمیت دانست.

اگر تفکر بسیجی گسترش پیدا کند مشکلات حل می‌شود

مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز خطاب به بسیجیان اظهار کرد: بسیج دارای جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی است، از اینکه بسیجی هستید بر خود ببالید زیرا این مهم افتخاری بزرگ و موهبتی است که خداوند متعال نصیب همه ما کرده است.

پژمان پروین با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار است و شامل حال کسانی می‌شوند که بخواهند از خود بگذرند و ایثار کنند و برای جامعه مفید باشند ادامه داد: بسیجی واقعی لبریز از اخلاص  است، همان طور که امام(ره) فرمودند «بسیج لشگر مخلص خداست»، حضور در بسیج می‌طلبد با اخلاص و عاشقانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر تفکر بسیجی گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات امروز حل خواهد شد به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: در این موضوع که مشکلاتی در کشور وجود دارد شکی نیست اما قطعاً با تدبیر مناسب، اتحاد، همبستگی و همدلی همه آنها را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با بیان اینکه بسیج در چنین شرایطی می‌تواند در هدایت افکار عمومی تاثیرگذار باشد افزود: مردم همدان در حوادث اخیر با بصیرت عمل کردند و این بصیرت  از بسیجی بودن آنها نشات گرفته است.

وی به نقش بسیج در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: بسیج می‌تواند نقش امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی ایفا کند، انسان‌ها جایزالخطا هستند و نیازمند امر به معروف و نهی از منکرند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد