تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 9:07
کد خبر : 68232

برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی ویژه مصلحان قرآنی

برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی ویژه مصلحان قرآنی

 حسین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی استانی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، ویژه مصلحین و حکمین قرآنی برگزار شد. وی افزود: به منظور افزایش بهره‌مندی از ظرفیت نهادهای مردمی و میانجیگری عرفی در

 حسین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی استانی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، ویژه مصلحین و حکمین قرآنی برگزار شد.

وی افزود: به منظور افزایش بهره‌مندی از ظرفیت نهادهای مردمی و میانجیگری عرفی در صلح و سازش به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی به ویژه تقویت امر داوری در پرونده‌های طلاق نسبت به برگزار‌ی این کارگاه آموزشی اقدام شد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: تعداد ۶۰ نفر از مصلحین قرآنی شامل مدیران، مدرسان، مربیان و قاریان محافل قرآنی که انتخاب، ثبت‌نام و آموزش آنها توسط بنیاد قرآن همدان صورت گرفته بود به این کارگاه دعوت شدند.

وی افزود: در این کارگاه راهکارهای سازش و حل و فصل و میانجیگری در بین زوجین در شرف طلاق آموزش داده شد، ضمن اینکه راهکارهای لازم داده شد تا منتخبان نسبت به تربیت و آموزش مصلحین قرآنی اقدام کنند.

عسگری استفاده از ظرفیت مصلحین قرآنی را در روند کاهش طلاق در استان مثمر ثمر دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف عینی و مهم طرح مصلحین ایجاد صلح و سازش میان زوجین با مراجعه به داوری در جهت رفع اختلاف و در نهایت توسعه شبکه مودت فامیلی است.

انتهای پیام‌/ ۳۱۴۰/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد