تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 8:09
کد خبر : 6819

بررسی پرونده ۹ واحد صنعتی در جلسه ستاد تسهیل تهران

بررسی پرونده ۹ واحد صنعتی در جلسه ستاد تسهیل تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبر گزاری برنا در تهران ،مس فروش با بیان این مطلب افزود :  این جلسه که با حضور استاندارتهران  و مدیران دستگاههای اجرایی ، بانکها و موسسات مالی برگزار شد و طی آن به پرونده ۹ شرکت صنعتی رسیدگی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبر گزاری برنا در تهران ،مس فروش با بیان این مطلب افزود :  این جلسه که با حضور استاندارتهران  و مدیران دستگاههای اجرایی ، بانکها و موسسات مالی برگزار شد و طی آن به پرونده ۹ شرکت صنعتی رسیدگی شد و مصوبات جلسه  ابلاغ گردید.

مس فروش با ارائه گزارشی از روندبرگزاری جلسات ستاد گفت: تا کنون ۳۲۹ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ذیل کارگروه اقتصاد مقاومتی برگزار شده است که طی آن به مشکلات یک هزارو ۸۶۴ شرکت رسیدگی و۲ هزارو  563 مصوبه تایید ویک هزارو  331 مورد مصوبه این جلسات اجرایی شده و مابقی در حال پیگیری است.

دبیر جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید استان گفت: تا کنون پرداخت مستقیم تسهیلات یک هزارو  161 واحد جمعا ۱۴۲۱میلیارد تومان از طریق بانکها انجام شده که بانکهای صادرات، ملی و تجارت ، کشاورزی ، صنعت ومعدن دراین امر پیشرو هستند.

 

تقدیر از اتحادیه ها و صنوف برتر در امر اقامه نماز

در دومین جلسه شورای فرهنگی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران از اتحادیه ها و صنوف برتر در فریضه اقامه نماز و امر به معروف ونهی از منکر تقدیر بعمل آمد.

دراین جلسه برنامه های فرهنگی مربوط به ماه مبارک رمضان ، مراسم ارتحال حضرت امام (ره) ، برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر بررسی و مصوبات آن جهت اجرا به اعضاء ابلاغ شد.

در این گزارش آمده است : به منظور ارج نهادن به زحمات تعدادی از اتحادیه ها و صنوف فعال در امر اقامه نماز به شرح ذیل از عملکرد و اقدامات مطلوب این واحدها تقدیر بعمل آمد.

اسامی اتحادیه های قابل تقدیر:اتحادیه صنف اتومبیل کرایه تهران ، اتحادیه صنف خرازان تهران

اتحادیه صنف تالار های پذیرایی تهران ؛اتحادیه صنف کشباف تهران ،اتحادیه صنف خشکشویان تهران ، اتحادیه صنف خیاطان تهران ، اتحادیه صنف درودگران تهران ، اتحادیه صنف کفش دست دوز تهران ، اتحادیه صنف سراجان تهران ، اتحادیه صنف عکاسان تهران ،اتحادیه صنف لاستیک و روغن تهران ،اتحادیه صنف قنادان تهران و اتحادیه صنف نانوایان تهران بودند.

 

بازدید رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از خط تولید شرکتهای تکوین الکترونیک درتهران

نوابی ، معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مهندس مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران از چند واحد تولیدی بازدید کرد

 

شرکت تکوین الکترونیک ، تولید کننده انواع یخچال، فریزر و یخچال فریز و لباسشویی با برند سامسونگ ، شرکت سام الکترونیک ، تولید کننده انواع مانیتور ، تلویزیون و جاروبرقی با برند سامسونگ و شرکت کیمیافام تولیدکننده انواع داروهای دامی در این روز مورد بازدید معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و معاونین این سازمان ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و دیگر همراهان قرار گرفت .

نوابی در دیدار از مجموعه تولید انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری با برند سامسونگ، ضمن ملاحظه روند فعالیت شرکت در جریان اقدامات چند سال اخیر این مجموعه در اهتمام به ساخت داخل برخی اقلام قرار گرفت و میزان داخلی سازی این اقلام در طول ۲ سال گذشته را خوب ارزیابی نمود .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شرکت سام الکترونیک در ارزیابی سال گذشته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان بنگاه برگزیده شناخته شده و در شانزدهمین همایش تجلیل از واحدهای برگزیده در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان موفق به دریافت تندیس طلایی شده است از دست اندرکاران این مجموعه خواست جدا از توجه به تأمین نیاز داخلی، باید تلاش و همت مضاعفی را برای صادرات کالای تولیدی به کشورهای منطقه داشته باشند به نحوی که ایران به عنوان مرکز منطقه ای تأمین کننده نیاز کشورها از جمله کشورهای آسیای غربی به انواع لوازم خانگی با برند آن شرکت تلقی شود .

بازدید رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی از برترین مجتمع های آموزشی، فرهنگی، تولیدی و فروش فرش دستباف در استان تهران

رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی از برترین مجتمع های آموزشی، فرهنگی، تولیدی و فروش فرش دستباف در استان تهران بازدید نمود.

 

با هماهنگی اداره فرش این سازمان، علی وقفچی رئیس فراکسیون فرش مجلس ،دکتر خالقی نماینده مجلس شورای اسلامی از کارگاههای بافت، رنگرزی، طراحی و موزه فرش بنیاد فرهنگی هنری رسام عرب زاده بعنوان یکی از برترین مجتمع های آموزشی، فرهنگی، تولیدی و فروش فرش دستباف در استان تهران بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید علی وقفچی از فرش دستباف بعنوان هویت و شناسنامه ایران یاد کرد و در ادامه نیز برای احیای تولید و صادرات فرش، حضور پررنگ بخش خصوصی را الزامی دانست.

وی تصریح کرد: برای شناساندن فرش های نفیس و گنجینه های موجود در این موزه به افکار عمومی، باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا پیام این فرش های خلاقانه برای اقشار مختلف جامعه بیان گردد.

 رئیس فراکسیون فرش مجلس برای حفظ ، اشاعه هویت و فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین منزلت فرش دستباف پیگیری پوشش بیمه تامین اجتماعی قالیبافان ، تسهیل فرایند تسهیلات بانکی و اهتمام به حمایت برای تقویت هنر صنعت فرش دستباف را لازم و ضروری دانست.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد