تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1398 - 7:49
کد خبر : 68070

اعتراضات بنزینی، طبق سناریویی مشخص پیش می‌رود

اعتراضات بنزینی، طبق سناریویی مشخص پیش می‌رود

نصرحق، فعال دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات بنزینی گفت: اعتراضات اخیر، در ابتدا با شعار‌های اقتصادی شروع شد و تاکید معترضان بر گرانی قیمت بنزین بود، اما بعد از ساعاتی این اعتراضات از حالت مردمی خارج شد و عده‌ای منافق آن را به دست گرفتند و اعتراضات

//اعتراضات بنزینی طبق سناریویی مشخص پیش می‌رود

نصرحق، فعال دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات بنزینی گفت: اعتراضات اخیر، در ابتدا با شعار‌های اقتصادی شروع شد و تاکید معترضان بر گرانی قیمت بنزین بود، اما بعد از ساعاتی این اعتراضات از حالت مردمی خارج شد و عده‌ای منافق آن را به دست گرفتند و اعتراضات مسالمت آمیز را به اعتراض خشونت آمیز تبدیل کردند.
نصرحق اضافه کرد: معترضان با سردادن شعار‌های ضدنظام و انقلاب، اعتراضات خود را ادامه دادند و عده‌ای از اشرار و اراذل و اوباش در این اغتشاشات حضور داشتند و مردم عادی به محض اطلاع از این جریان، دیگر در این اعتراض‌ها حضور پیدا نکردند و حتی مخالف آن بودند.
فعال دانشجویی استان خوزستان ابراز کرد: اغتشاشات کنونی که در خیابان‌ها شاهد آن هستیم، کاملا مدیریت شده است و طبق سناریویی مشخص پیش می‌رود چرا که این اشرار از عده‌ای خاص دستور می‌گیرند.
وی ادامه داد: معترضان بدانند که با تخریب اموال عمومی و اماکن به هدف خود نمی‌رسند و فقط باعث خسارت زدن به مردم و اموال عمومی می‌شوند.
نصرحق اظهار کرد: منکر اعتراض مسالمت آمیز از سوی مردم نیستیم و کاملا با آن موافقیم، اما اینکه این اعتراضات توسط عده‌ای اشرار هدایت می‌شود، گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌کند.
وی اذعان کرد: در صورتی که افزایش قیمت بنزین به صورت مدیریت شده صورت می‌گرفت، امروز شاهد چنین مشکلاتی در کشور نبودیم و امیدواریم زودتر این مسئله حل شود.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد