تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 8:30
کد خبر : 67914

میزان خسارت اغتشاشگران به واحدهای صنفی در حال بررسی است

میزان خسارت اغتشاشگران به واحدهای صنفی در حال بررسی است

بهروز حصاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای حفظ تعادل بازار بازرسان و گشت‌های مشترک سازمان صمت، اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی استان تا پاسی از شب بر فعالیت واحدهای صنفی فعال در استان نظارت می‌کنند. وی ادامه داد: در بحث حامل‌های انرژی مساله ای که می تواند بر قیمت کالاها تاثیرگذار باشد

بهروز حصاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای حفظ تعادل بازار بازرسان و گشت‌های مشترک سازمان صمت، اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی استان تا پاسی از شب بر فعالیت واحدهای صنفی فعال در استان نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: در بحث حامل‌های انرژی مساله ای که می تواند بر قیمت کالاها تاثیرگذار باشد گران شدن گازوئیل است که خوشبختانه هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

وی توضیح داد: البته ما منکر تاثیر گران شدن بنزین بر قیمت کالاها و خدمات نیستیم ولی این تاثیر جزئی است و جای نگرانی ندارد.

این مسئول اضافه کرد: با همه این تفاسیر دستور اکید صادر شده که هیچ افزایش قیمتی در هیچ کالا و خدماتی نداریم مگر در موارد خاص که آن هم باید در کارگروه‌های ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم برای معرفی واحدهای صنفی متخلف اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای واحدهای صنفی فعال در استان ممکن است تخلف برخی واحدها از چشم بازرسان پنهان بماند و در این شرایط از مردم انتظار داریم برای رسیدگی به موضوع، تخلفات را گزارش دهند.

حصاری در ادامه به اینکه در اغتشاشات اخیر تعداد از واحدهای صنفی استان خسارت دیده‌اند، افزود: برای بررسی تعداد و میزان خسارت‌های ایجاد شده سه تیم ویژه مامور شده‌اند تا در سطح شهر از واحدهای صنفی بازدید داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: به محض احصاء این آمار، اطلاعات برای تصمیم گیری نهایی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می‌گیرد و در صورت تشخیص دستگاه قضا آمار رسانه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد