تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 9:50
کد خبر : 6772

برنامه‌های معنوی گسترده‌ای در مسجد جامع خیرآباد در ماه رمضان اجرا می‌شود

برنامه‌های معنوی گسترده‌ای در مسجد جامع خیرآباد در ماه رمضان اجرا می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ حجت‌الاسلام طزری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که انسان به مقام قرب الهی نائل شود. وی گفت: خداوند متعال برای احسان و نیکی کردن به بندگان راه‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ حجت‌الاسلام طزری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که انسان به مقام قرب الهی نائل شود.

وی گفت: خداوند متعال برای احسان و نیکی کردن به بندگان راه‌های متفاوتی را قرار داده است که یکی از این راه‌ها وجود ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه خیرآباد با بیان این‌که اگر ماه مبارک رمضان نبود انسانیت انسان از بین می‌رفت، افزود: انسان‌ها بعد از ۱۱ ماه که در امور مالی مشغول بوده و از معنویت غافل شدند، خداوند یک ماه را قرار داده است که انسان ها با استفاده از برکات این ماه بتوانند از تارهایی که به دور خود تنیده اند خارج شوند و بتوانند نفس بکشند.

حجت الاسلام طزری خاطرنشان کرد: این ماه آنقدر عظیم است و خداوند آنقدر مهربان است که برای تمام بندگان خود با سلایق متفاوت، هرگونه معنویتی را قرار داده است که از جمله آن قرآن خواندن، نماز خواندن، دعا خواندن و حتی خوابیدن از جمله این عبادات است.

وی افزود: کسانی اهل دنیا نیستند ولی قرآن زیاد می خوانند و یا بر عکس، خداوند متعال برای همه آنها آنچه را که مایه قرب می‌شود قرار داده است.

امام جمعه خیرآباد تصریح کرد: جالب آن است که اعمال ماه رمضان برای انسان ها است ولی خداوند در قبال آنها پاداش می‌دهد زیرا می ببینید سحری خوردن در این ماه ثواب دارد.

حجت الاسلام طزری اظهار داشت: مسجد جامع خیرآباد نیز برای اینکه بتواند هرچه بهتر از این فرصت استفاده کنند برنامه‌هایی همچون قرائت قرآن کریم، خواندن دعای افتتاح، سخنرانی نمازهای صبح ظهر مغرب و عشا و همچنین جلسات تفسیر قرآن کلاس‌های معرفتی ویژه جوانان و نوجوانان را فراهم کرده است.

وی افزود: این برنامه ها از اولین روز از ماه مبارک رمضان در مسجد جامع خیرآباد آغاز شده و تا آخرین روز از این ماه عزیز و گرامی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد