تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 10:30
کد خبر : 67589

درونی‌سازی باور فرهنگ حجاب و عفاف با دروس معارف اسلامی امکان پذیر است

درونی‌سازی باور فرهنگ حجاب و عفاف با دروس معارف اسلامی امکان پذیر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد عفاف و حجاب وزارت علوم و اعضای گروه بازرسی وزارت کشور در سالن مفتح وزارت علوم به گستردگی وظیفه وزارت علوم در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد عفاف و حجاب وزارت علوم و اعضای گروه بازرسی وزارت کشور در سالن مفتح وزارت علوم به گستردگی وظیفه وزارت علوم در موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت: با توجه به مأموریت‌های دانشگاه‌ها در پرورش نسل آینده کشور باید در همه عرصه‌های آموزشی، تربیتی و عملکردی در حوزه فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشیم.   وی با بیان اینکه در شرع مقدس اسلام درخصوص عفاف و حجاب تأکیدات فراوانی داریم؛ تصریح کرد: با توجه به خصلت چندگانه این موضوع لازم است هم در حوزه عمل و هم در حوزه نظر، همه واحد‌های آموزش عالی با هم همکاری مؤثر و هم‌افزا داشته باشند.

تضمین رعایت حجاب مناسب با تبیین منطقی ضرورت حجاب
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه، به ارائه گزارش فعالیت‌های یک‌ساله دانشگاه‌ها و ستاد وزارت علوم پرداخت و مجموعه اقدامات مدیریتی، ترویجی، نظارتی، پژوهشی و مشاوره‌ای را تبیین کرد.   غفاری با اشاره به تفکیک دو حوزه باور و رفتار در حوزه عفاف و حجاب به ظرفیت دروس معارف اسلامی برای درونی‌سازی باور این فرهنگ غنی اشاره کرد و افزود: تبیین صحیح و منطقی اهمیت و ضرورت فرهنگ عفاف و حجاب، تضمین‌کننده باور و رفتار مناسب در این حوزه خواهد شد.   در ادامه اعضای ستاد عفاف و حجاب وزارت علوم به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد