تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 9:33
کد خبر : 67512

سلامت اداری و مبارزه با فساد، اولویت وزارت بهداشت

سلامت اداری و مبارزه با فساد، اولویت وزارت بهداشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،کامل تقوی‌نژاد ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه‌های علوم پزشکی، اولویت وزارت بهداشت است.   او

سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی اولویت وزارت بهداشت استبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،کامل تقوی‌نژاد ، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه‌های علوم پزشکی، اولویت وزارت بهداشت است.   او افزود: برخورد قانونی با افرادی که در اعمال وظایف قانونی خود تسامح داشته اند و نسبت به انجام درست مسئولیت هایشان، کوتاهی کردند در دستور کار وزارت بهداشت است.

تقوی‌نژاد بیان کرد: این افراد نمی‌توانند در حوزه سلامت مسئولیت داشته باشند و باید در مراجع قانونی ذی صلاح، پاسخگوی کم کاری ها، بی دقتی‌ها و تخلفات صورت گرفته باشند.

او با تاکید بر اینکه پاکدستی و امانتداری برای ما در وزارت بهداشت حائز اهمیت است، ادامه داد: احقاق حقوق دانشگاه‌های علوم پزشکی اولویت دارد و در این راستا حرکت‌های خوبی در مجموعه وزارت بهداشت صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانیدتقوی نژاد در پایان گفت: با هرگونه سهل انگاری، تخلف و فسادی که خدشه به فعالیت حوزه سلامت و قصور در وظایف باشد به صورت جدی و محکم برخورد می‌شود.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد