تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 7:40
کد خبر : 67214

فرانسه میزبان شرکت‌های «دانش‌بنیان» و «خلاق» عطرسازی ایران خواهد بود

فرانسه میزبان شرکت‌های «دانش‌بنیان» و «خلاق» عطرسازی ایران خواهد بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همه شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان و علاقه‌مندان حوزه عطر سازی در کشور، امکان حضور در این سفر را دارا هستند. انجام مذاکرات

فرانسه میزبان شرکت‌های «دانش‌بنیان» و «خلاق» عطرسازی ایران خواهد بودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همه شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان و علاقه‌مندان حوزه عطر سازی در کشور، امکان حضور در این سفر را دارا هستند.

انجام مذاکرات تجاری و توسعه بازار و صادرات به مقصد کشور فرانسه با محوریت بخش عطر و اسانس، از جمله اهداف این سفر علمی، تجاری است.

برگزاری نشست تجاری با همتایان فرانسوی در حوزه عطر و اسانس، نشست مشترک با اعضا و مسئولین سندیکای ملی عطرسازی فرانسه، نشست مشترک با جامعه عطرسازان فرانسه، بازدید از مراکز مهم و معتبر فرانسوی در زمینه تولید تجهیزات استحصال ماده موثره گیاهان دارویی و معطر، بازدید از شرکت‌های عطرسازی و بازدید از موزه و کارگاه فرگونارد برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هیات تجاری و فناور است.

برای حضور در این رویداد، کلیه فعالین اقتصادی و متخصصان بخش گیاهان دارویی و معطر ایران، نهایتا تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند. لازم به یادآوری است، افرادی که تا بیستم آبان ثبت نام کنند، شامل تخفیف ثبت نام زودهنگام خواهند شد. همچنین، سفر یادشده، بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این رویداد هستند.

بر اساس تفاهم‌های به عمل آمده میان مجری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور می‌توانند از مبلغ ۱۵ میلیون تومان حمایت مالی برای شرکت در این رویداد برخوردار شوند.

متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیش‌تر باشماره تلفن ۰۳۱۵۵۵۷۸۸۰۶ تماس بگیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد