تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 13:54
کد خبر : 67145

بهزیستی کردستان حدود چهارهزار بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

بهزیستی کردستان حدود چهارهزار بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

فرهاد عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۹۹۵ بسته از این تعداد شامل کیف و دفتر و مداد و خودکار و سایر اقلام تحصیلی از سوی بهزیستی به مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا شد. وی افزود: همچنین ۲ هزار بسته از این لوازم از سوی موسسات

فرهاد عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۹۹۵ بسته از این تعداد شامل کیف و دفتر و مداد و خودکار و سایر اقلام تحصیلی از سوی بهزیستی به مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

وی افزود: همچنین ۲ هزار بسته از این لوازم از سوی موسسات زیرنظارت بهزیستی استان به سایر دانش آموزان غیرمددجو و نیازمند مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری استان اهدا شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان هدف از این کار را فراهم کردن فرصت آموزشی برای دانش آموزان نیازمند و تامین نیازهای اولیه و حداقلی آنان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز و حدود ۷۰۰ دانشجو زیرپوشش بهزیستی استان هستند، گفت: این دانش آموزان و دانشجویان در طول سال تحصیلی در زمینه های مختلف از سوی این نهاد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

عزیزی یادآور شد: همچنین ۶۰۰ نفر از دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت استان زیرپوشش  موسسات خیریه تحت نظارت این سازمان بوده و بصورت ماهانه توسط خیران و نیکوکاران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ۸۸ موسسه خیریه زیرنظارت بهزیستی در استان فعال است، اظهار داشت: این موسسات هر کدام با کارکردهایی از جمله پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ساماندهی کودکان کار و خیابان، کمک به تحصیل دختران و جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن در میان نیازمندان راه اندازی شده‌اند.

معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان به نحوه نظارت برفعالیت این موسسات نیز اشاره کرد و  افزود: علاوه بر سازمان بهزیستی، خانه خیرین استان نیز بر نحوه فعالیت این موسسات نظارت می‌کند.
 

۱۳۰ هزار و ۹۰۱ نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد