تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 - 16:49
کد خبر : 67060

رئیس دانشگاه پیام‌نور دورود دست از سنگ‌اندازی در روند اجرای برنامه‌های دانشجویی این واحد بردارد

رئیس دانشگاه پیام‌نور دورود دست از سنگ‌اندازی در روند اجرای برنامه‌های دانشجویی این واحد بردارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دورود در رابطه با موضع گیری های مسئولان دانشگاه پیام نور واحد دورود نسبت به اجرای برنامه ها و اقدامات دانشجویان آرمانگرا و مطالبه گر این دانشگاه بیانیه ای صادر و

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دورود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دورود در رابطه با موضع گیری های مسئولان دانشگاه پیام نور واحد دورود نسبت به اجرای برنامه ها و اقدامات دانشجویان آرمانگرا و مطالبه گر این دانشگاه بیانیه ای صادر و خطاب به ریاست این واحد اعلام کرد: با صدای رسا می‌گوییم که دانشگاه پیام نور واحد دورود محلی برای خدشه دار کردن و زیر سوال بردن این مسائل مهم توسط شما نیست.
در این بیانیه آمده است:
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ۱۳ آبان سال ۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است. این واقعه به یاد ماندنی در حقیقت چراغ راهی برای دانشجویان امروزی است تا با بصیرت و دانش اندوزی، نقشه‌های دشمن را بر ملا ساخته و، چون دژی مستحکم در مقابل مستکبران جهان ایستاده و بر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران پافشاری کنند.

تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت انقلابی خود و ترویج فرهنگ ناب استکبارستیزی با هماهنگی‌های قبلی، نسبت به اکران مستند «آقای نخست وزیر» که سرگذشت دولت مصدق و اعتماد بی، چون و چرایش به آمریکا و انگلیس را عنوان می‌کند، برنامه ریزی‌های لازم را بعمل آورده، که متاسفانه به دلیل مخالفت ریاست دانشگاه و بستن سالن آمفی تئاتر، این برنامه مهم لغو گردید.

دانشگاهی که قرار بود مبدأ تحولات جامعه و معیار فرهنگ مملکت باشد امروز با مسئولین فشل و با سوءتدبیر و سوء مدیریت انجام گرفته از سوی برخی مسئولین دانشگاه و همچنین عدم همکاری و تعامل با تشکل بسیج دانشجویی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی- معرفتی- تربیتی، این نهاد علمی و فرهنگی را صرفا به روزمرگی اداری و تحصیلی و فضایی خارج از فضای دانشگاهی تبدیل کرده است.

سوال ما از ریاست دانشگاه پیام نور این است که آیا دغدغه‌ی شما رشد علمی-فرهنگی-رفاهی دانشجویان پیام نور و رسیدگی به امورات و وضعیت کمی و کیفی رفاهی دانشگاه است یا سنگ اندازی و سیاسی کاری در مطالبات بحق دانشجویان؟ چطور می‌شود که ریاست دانشگاه در مقابل مطالبات دانشجویانی که خواستار رسیدگی و مطالبه گری وضعیت رفاهی-فرهنگی دانشگاه هستند را تهدید به محرومیت تحصیلی و تشکیل کمیته انضباطی می‌کند؟!
جوانان این کشور برای عدالت خواهی و مطالبه گری جان خود را می‌دهند، آن وقت اینجا ما را از محرومیت درسی می‌ترسانند! در واقع از نظر جناب آقای سید حسین موسوی ندروند، ریاست دانشگاه پیام نور واحد دورود، دانشجویان نباید خواهان رسیدگی مطالبات به حق خود باشند! نباید مطالبه گری کنند!

مقام معظم رهبری فرمودند: کسانی که یاس و ناامیدی به جامعه پمپاژ می‌کنند ممکن است دشمن نباشند، اما حتما کار آن ها، همان کار دشمن است. مسئولین دانشگاه پیام نور دغدغه مسائل رفاهی-دینی-فرهنگی-علمی ندارند و با سوءمدیریت، یاس و ناامیدی به جامعه دانشگاهی وارد می‌کنند.

با صدای رسا می‌گوییم که دانشگاه پیام نور واحد دورود محلی برای خدشه دار کردن و زیر سوال بردن این مسائل مهم توسط شما نیست.

در آخر لازم است به لیستی از مواردی که با عدم همکاری یا مخالفت دانشگاه و یا عدم رسیدگی دانشگاه بوده است اشاره کنیم:
۱. عدم رسیدگی به مشکلات درسی و نظم برگزاری کلاس‌ها
۲. عدم رسیدگی به مطالبات علمی دانشجویان از جمله دایر نبودن کتابخانه
۳. عدم همکاری با بسیج دانشجویی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تربیتی
۴. عدم رسیدگی به مطالبات رفاهی دانشجویان (نظافت محیط دانشگاه-سرویس بهداشتی)
۵. عدم رسیدگی به مصوبات جلسات امر به معروف و نهی از منکر و…   شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دورود

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد