تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 6:42
کد خبر : 6696

حفظ شئون ماه رمضان الزامی است/برگزاری محافل انس باقرآن درکردستان

حفظ شئون ماه رمضان الزامی است/برگزاری محافل انس باقرآن درکردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارمهر، محمود الله مرادی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزارشد، گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان براساس رسالتی که برعهده دارد برای اجرایی کردن دستوارت الهی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارمهر، محمود الله مرادی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزارشد، گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان براساس رسالتی که برعهده دارد برای اجرایی کردن دستوارت الهی به ویژه این دو فریضتین تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

وی عنوان کرد: برای پیشگیری از مشکلاتی که احتمال دارد در راستای عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان به دلیل ناآگاهی و یا کم توجهی ایجاد شود، تذکرات لسانی و مهربانانه به افراد ونهادهای مختلف داده وخواهیم داد.

وی اظهارداشت: از دستگاه های متولی اجرای برنامه های عمومی درخواست داریم اقدامات لازم را برای حفظ شئونات این ماه مبارک در برنامه های خود لحاظ کنند.

دبیرستادامربه معروف ونهی از منکر کردستان ادامه داد: دستگاه ها و نهادهای متولی زمینه و بستر لازم هم برای مسافران و افرادی که توانایی روزه گرفتن را به دلیل شرایط مختلف هم چون داشتن بیماری و غیره ندارند، باید فراهم کنند.

الله مرادی اضافه کرد: ستاد قطعا در این ماه فعالیت ها وخدمات دستگاه های متولی امر ساماندهی مسائل مختلف مربوط به این ماه پرخیروبرکت را رصد خواهد کرد.

وی اظهارداشت: همگان به این مهم واقف اند که مردم کردستان مردمی متدین و معتقد به اصول و ارزش های دینی هستند ومنطقه ما به استان مسجد ومناره درکشور شهرت دارد.

وی بیان کرد: تنها عده ای اندک در جامعه ما وجود دارند که شاید به دلیل ناآگاهی و کم توجهی اقدام به روزه خواری درملاعام کنند که بهترین شیوه برای برخورد با این افراد هم دادن تذکر لسانی و با لحن مهربانانه است.

دبیرستادامربه معروف ونهی از منکر کردستان یادآورشد: در مقابل افرادی هم که شئونات این ماه مبارک را رعایت نمی کنند قانون بی پاسخ نخواهد بود و با آنها برخورد می شود.

الله مرادی با اشاره به اینکه تمامی مسلمانان و مومنان وظیفه دارند که دستورات دین مبین اسلام را رعایت کنند، اضافه کرد: اگر زمینه تذکر لسانی به عنوان ابزاری مهربانانه در جامعه ما فراهم شود بی شک شاهد اجرای دستورات الهی هم چون امربه معروف ونهی از منکر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی متعددی در این ماه مبارک تدارک دیده شده است، بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزش امربه معروف ونهی از منکر در تمامی ادارات سطح استان و برپایی محافل انس با قرآن در شهرستان های استان از جمله برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد