تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1398 - 11:18
کد خبر : 66758

هدف اغتشاشات تلخ‌کردن کام مردم از آرای مقاومت است

هدف اغتشاشات تلخ‌کردن کام مردم از آرای مقاومت است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به روایتی از رسول خدا نسبت به نگرانی درباره امت اسلام، اظهار کرد: رسول خدا فرمودند من بعد از خودم از سه چیز نگران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به روایتی از رسول خدا نسبت به نگرانی درباره امت اسلام، اظهار کرد: رسول خدا فرمودند من بعد از خودم از سه چیز نگران امت و جامعه اسلامی هستم که یکی از آنها این است که انسان بعداز اینکه ایمان به خدا آورد و در مسیر حق قرار گرفت و صراط مستقیم را پیدا کرد از آن مسیر خارج شود.

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اهمیت علم و دانش و فتنه‌های آخرالزمان، افزود: پیامبر فرمود:« در آخرالزمان انسان که از خانه بیرون  با ایمان می‌رود و زمانی که شب برمی‌گردد درحالیست که کافر است» و الان در فضای مجازی دشمنان با سرمایه‌گذاری هنگفت به دنبال این هستند که ایمان ما را بدزدند و وضعیت حجاب به دلیل تبلیغات دشمنان است.

امام جمعه شهر زیراب با توجه به این موضوع که برخی افراد برای گرفتن رأی، احکام شرع را زیر پا می‌گذارند، خاطرنشان کرد: برخی برای اینکه رأی بیاورند حاضرند احکام شرع را زیر پا بگذارند چرا که ایمان مستقر ندارند و عاقبت به شر خواهند شد و در قیامت باید پاسخگو باشند.

رضایی با اشاره به وصیت‌نامه شهید میکائیل جانبازی درباره اهمیت حجاب اظهار کرد: اکثر شهدا در وصیت‌نامه خود توصیه به حجاب می‌کنند و متاسفانه عده‌ای برای گرفتن رأی این حق را زیر پا می‌گذارند و در ایام اربعین به دنبال ورود بانوان به ورزشگاه به هر قیمتی بودند.

رضایی با اشاره به مسائل سیاسی روز دنیا، حمله دولت ترکیه به کشور سوریه را کاری غلط برشمرد و افزود: اردوغان خود را سالم و عاقل می‌داند اما چطور حاضر شد آتش جنگ دیگری در بین امت اسلام روشن کند.‌

خطیب جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به هفته وقف، وقف کردن را سنت حسنه و صدقه جاریه برشمرد و اظهار داشت: وقف، خدمتی در رفع نیازهای جامعه و سنت حسنه‌ای است که با تاریخ گره خورد و به عنوان صدقه جاریه محسوب می شود که متاسفانه امروزه کاهش یافته و امیدواریم فرهنگ وقف مانند گذشته فراگیر شود.

رضایی با اشاره به اغتشاشات عراق و لبنان گفت: منکر مطالبات به حق مردم عراق و لبنان نیستم و عراق به صورت قبیله‌ای و فرقه‌ای است و پول نفت را بین خودشان تقسیم می‌کنند و از حدود ۴ میلیون بشکه نفتی که صادر می‌کنند یک سوم را آمریکا می‌گیرد و در واقع نزاع‌ها برای همین موضوع است.

امام جمعه زیراب یکی از اهداف دشمنان در اغتشاشات عراق و لبنان را بی‌اثر کردن آرای مردمی برشمرد و اظهار داشت: در انتخابات عراق و لبنان بیشترین آرای را محور مقاومت کسب کرد و دشمنان می‌خواهند با اغتشاشات، آرای مردمی را بی‌اثر کنند و قدرت را از محور مقاومت  بگیرند و پیروزی‌های محور مقاومت را در کام مردم تلخ کنند.

امام جمعه زیراب، نبود بینش سیاسی در بین برخی رهبران عراق را یکی از آسیب‌ها برشمرد و افزود: برخی از رهبران عراق کمترین بینش سیاسی را دارند و به خاطر لقمه حرام و‌ نوکری «بن سلمان» است و به همین دلیل نمی توانند بینش سیاسی داشته باشند و به دنبال ریاست در عراق هستند و اتفاقات عراق و لبنان برایشان مهم نیست.

رضایی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات عراق و لبنان، گفت: مقام معظم رهبری خطاب به دلسوزان عراق و لبنان فرمود توصیه می‌کنم الویت اول شما علاج ناامنی باشد و مردم مطالبات به حق دارند و در چارچوب و ساختار قانونی حل شود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد