تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 11:35
کد خبر : 66703

برخی بی‌عدالتی‌ها نتیجه شکاف‌ها یا خلاهای قانونی است/اقدامات فسادستیز قوه قضاییه هیچ منافاتی با سرمایه‌گذاری ندارد

برخی بی‌عدالتی‌ها نتیجه شکاف‌ها یا خلاهای قانونی است/اقدامات فسادستیز  قوه قضاییه هیچ منافاتی با سرمایه‌گذاری ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بستان آباد، حجت الاسلام کاظم بهرامی ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد، مدیریت در نظام اسلامی را خدمتگزاری و نوکری برای بندگان خدا بیان کرد. رییس دیوان عدالت اداری کشور مسئولیت خدمت در نظام جمهوری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بستان آباد، حجت الاسلام کاظم بهرامی ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد، مدیریت در نظام اسلامی را خدمتگزاری و نوکری برای بندگان خدا بیان کرد.

رییس دیوان عدالت اداری کشور مسئولیت خدمت در نظام جمهوری اسلامی را سنگین برشمرد، و گفت: همه مدیران کشور باید ارائه بهترین خدمت به مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

حجت الاسلام بهرامی وجود بی عدالتی در جامعه را موجب ناامیدی در کشور و در بین مردم برشمرد وگفت: اگر دنبال امید و امید بخشی در جامعه هستیم باید دنبال اجرای عدالت باشیم.

وی علت برخی بی‌عدالتی‌ها در جامعه را نتیجه شکاف‌ها یا خلاهای قانونی در کشور دانست و آن را موجب تبعیض و بی‌عدالتی برشمرد و تاکید کرد چنین قوانینی باید اصلاح یا به روزرسانی شوند.

وی با اشاره به اینکه همه باید در مقابل هر عمل یا قانون تبعیض آمیز مقاومت کنند، مبارزه و ریشه‌کنی فساد در جامعه را وظیفه همه آحاد جامعه خواند.

رییس دیوان عدالت اداری کشور با تاکید بر اینکه اقدامات رانت ستیز و فسادستیز این قوه هیچ منافاتی با سرمایه‌گذاری و اشتغال در کشور ندارد، اظهار کرد: مبارزه با فساد برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دستور کار است، و این اقدام قوه قضاییه علیه فساد، به دنبال حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و رونق تولید است. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، حجت الاسلام کاظم بهرامی – رییس دیوان عدالت اداری کشور در سفری یک روزه در میان استقبال مسولان و مردم بستان‌آباد وارد این شهر شد.

وی که به همراه رییس قوه قضاییه وارد استان شده بود در بدو حضور در شهرستان بستان‌آباد به یادمان شهدای گمنام رفت و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

رییس دیوان عدالت اداری کشور سپس با حضور در شهرداری بستان‌آباد در جریان اقدامات و فعالیت‌های شهرداری قرار گرفت. حضور در جلسه شورای اداری شهرستان برنامه دیگر دکتر بهرامی در بستان آباد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد