تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 11:38
کد خبر : 66231

ابلاغ مصوبه حجاب و عفاف به دانشگاه‌ها

ابلاغ مصوبه حجاب و عفاف به دانشگاه‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه ۵۹۸، غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مصوبه حجاب و عفاف و ۳۰ گامی که در این زمینه تهیه و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است، گفت: مصوبه حجاب و عفاف در ۳۰ گام را اول سال به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه ۵۹۸، غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مصوبه حجاب و عفاف و ۳۰ گامی که در این زمینه تهیه و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است، گفت: مصوبه حجاب و عفاف در ۳۰ گام را اول سال به دانشگاه‌ها ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر خیلی از این موارد در دانشگاه‌ها در حال انجام هستند و این ۳۰ گام در واقع مجموعه‌ای از اقداماتی هستند که می‌توانند به ترویج و آمادگی بیشتر برای رعایت حجاب و عفاف و وضعیت پوشش کمک کنند.

معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه این ۳۰ اقدام بخش‌های مختلف را فرا می‌گیرد افزود: بخش عمده آن در زمینه آگاهی‌هایی است که باید داده شود، کار‌های فکری که در خصوص موضوع حجاب و عفاف انجام شود، نشست‌هایی که باید برگزار شود.

وی ادامه داد: اقدامات فرهنگی دیگری هم که در قالب‌های مختلف در نظر گرفته شده و در واقع عمده این ۳۰ گام در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود و برآمده از تجربه دانشگاه هاست.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهر، غلامرضا غفاری پیش از این درباره ابلاغ یک آیین نامه پوشش واحد به دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گفته بود: دانشگاه‌ها خودشان آیین نامه پوشش دارند و درعین حال تاکید ما برای دانشگاه‌ها این است که به این قواعد توجه کنند و از دانشجویان می‌خواهیم در این حوزه مشارکت داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد