تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 12:14
کد خبر : 66046

صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد

صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، علی صادق مقدسی در نشست مشترک مدیران صداوسیمای البرز و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان، اطلاع‌رسانی در خصوص افزایش آگاهی مردم و تولید ویژه برنامه‌های انتخاباتی در جهت اغنای افکار عمومی برای شرکت در انتخابات مجلس را مهم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، علی صادق مقدسی در نشست مشترک مدیران صداوسیمای البرز و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان، اطلاع‌رسانی در خصوص افزایش آگاهی مردم و تولید ویژه برنامه‌های انتخاباتی در جهت اغنای افکار عمومی برای شرکت در انتخابات مجلس را مهم دانست و افزود: دشمن روز به روز بر طبل تفرقه افکنی می‌کوبد و ما بایستی در برابر زمینه سازی عوامل نفوذی آماده‌تر از قبل باشیم.

صادق مقدسی با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردمی به حق است گفت: باید شفاف و واضح با مردم گفت و گو کنیم و با بررسی و نقد منصفانه عملکرد نمایندگان در ادوار گذشته، اطلاع رسانی و روحیه امید را در مردم افزایش دهیم .

مدیرکل صدا و سیمای البرز با تاکید بر نصب العین قراردادن تعابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مجلس از مدیران حوزه تولید و محتوا خواست با دقت بیشتر نسبت به منظومه فکری ایشان و بدون گرایش به جناحی خاص وظیفه اطلاع رسانی در حوزه‌های رادیو، تلویزیون و خبر انجام شود.

صادق مقدسی، در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: این انتخابات اولین انتخابات در مرحله گام دوم انقلاب است و تولید و ساخت برنامه‌ها بایستی به دور از سیاه نمایی و تخریب باشد و به عنوان نماینده افکار عمومی سعی کنیم با افزایش نشاط فضای سیاسی و اعتماد عمومی شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات مجلس باشیم.

در ادامه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: آنچه که بایستی مد نظر باشد حضور نامزدهای انقلابی و دلسوز مردم است که در راستای نظام و انقلاب باشند.

نوراللهی با اشاره بر ضرورت تمکین قانون در انتخابات مجلس، مهمترین اقدام را اصلاح قانون  دانست و گفت: بایستی مطالبه گری در مردم، نخبگان و همه دستگاه‌ها ایجاد شود تا نسبت به این مهم اقدام گردد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: سعی کردیم بی طرفی خود را در استان نشان دهیم و در بحث نظارتی نیز تلاش کردیم با تشکیل کارگروهی برای بررسی صلاحیت افراد، به طور دقیق و فارغ از اتهام به جناحی بودن، انتخابات سالمی در استان برگزار کنیم.

نوراللهی از مردم خواست، عملکرد نماینده‌ها و نامزدها را رصد کنند و با شناخت رای دهند چرا که هر رای آنها، آینده آنها و استان را ترسیم خواهد کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد