تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 11:28
کد خبر : 66040

سفری علمی پژوهشی به پایتخت عطر جهان / محققان و فعالان ایرانی ثبت‌نام کنند

سفری علمی پژوهشی به پایتخت عطر جهان / محققان و فعالان ایرانی ثبت‌نام کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای بهره‌مند شدن از تجربیات جوامع علمی و پیشتاز در صنعت فرآوری گل‌های معطر، سفری علمی پژوهشی برای فعالان و متخصصین

سفری علمی پژوهشی به پایتخت عطر جهان / محققان و فعالان ایرانی ثبت‌نام کنندبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای بهره‌مند شدن از تجربیات جوامع علمی و پیشتاز در صنعت فرآوری گل‌های معطر، سفری علمی پژوهشی برای فعالان و متخصصین گیاهان دارویی و معطر کشور به مراکز اسانس و عطر سازی کشور فرانسه برنامه ریزی شده است.

بازدید از مراکز مهم صنعت عطر و اسانس فرانسه، بازدید از شهر گرس (پایتخت عطر جهان)، بازدید از موزه‌های مرتبط با صنعت عطر و اسانس و نیز نشست مشترک با کارگزاران و محققین این صنعت در فرانسه از جمله جزئیات سفر فوق الذکر است.

برای حضور در این رویداد، کلیه محققان، پژوهشگران، فعالین اقتصادی و دیگر علاقه‌مندان به بازار گیاهان دارویی و معطر ایران، تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رخداد علمی ثبت نام کنند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه‌های کشور، اعضای کانون گل محمدی و انجمن گلاب و عرقیات برای شرکت در این رویداد شامل تخفیف ویژه خواهند بود.

ستاد توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این سفر علمی می‌باشند. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی وفناوری رییس جمهوری تماس حاصل کنید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد