تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 - 9:00
کد خبر : 65878

عفت و حجاب معانی متفاوتی دارند/ در عفاف تفاوتی میان زن و مرد وجود ندارد

عفت و حجاب معانی متفاوتی دارند/ در عفاف تفاوتی میان زن و مرد وجود ندارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی، با بیان اینکه یکی از زمینه‌های تقوا را غافل نبودن در زندگی است، گفت: این گونه نیست که امروز بگویید گناه

عفت و حجاب معانی متفاوتی دارند/ در عفاف تفاوتی میان زن و مرد وجود نداردبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی، با بیان اینکه یکی از زمینه‌های تقوا را غافل نبودن در زندگی است، گفت: این گونه نیست که امروز بگویید گناه نمی‌کنم و درگیر معصیت نشد، بلکه باید بر مسئله غفلت توجه کرد.

او با بیان اینکه تقوا نیاز به‌زمینه‌هایی دارد، تصریح کرد: اراده انسان بر اساس زمینه‌ها به وجود می‌آید و این طور نیست که با وجود نبود زمینه‌ها، انسان در مقابل فساد ایستادگی کند.
امام جمعه مشهد  گفت:  حالت عیاشی و شهوترانی که بنده غریضه جنسی و اختیار خودت را در اختیار پست‌ترین اعضای بدنش قرار دهی این مایه آسیب است.
آیت الله علم‌الهدی افزود: چشم چرانی و شهوترانی بد حالتی است برای یک انسان هم آبرو را از دست می‌دهید هم شخصیت را از دست می‌دهید.

او تصریح کرد: معمولا عفاف و حجاب را مترادف می‌گیرند در حالی که عفت و حجاب معانی متفاوتی دارند.

خبر در حال تکمیل است…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد