تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 7:41
کد خبر : 6575

زمزمه ابطال انتخابات هیچ وجه قانونی ندارد/ هرگونه اقدامی که بخواهد روند قانونی انتخاب مردم را زیر سؤال ببرد، مطرود و محکوم است

زمزمه ابطال انتخابات هیچ وجه قانونی ندارد/ هرگونه اقدامی که بخواهد روند قانونی انتخاب مردم را زیر سؤال ببرد، مطرود و محکوم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیرو حواشی ایجاد شده در انتخابات شورای شهر اهواز بیانیه ای صادر کرد. بسم ا… الرحمن الرحیم انتخابات ۲۹ اردیبهشت تجلی حضور باشکوه و امواج خروشان مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیرو حواشی ایجاد شده در انتخابات شورای شهر اهواز بیانیه ای صادر کرد.

بسم ا… الرحمن الرحیم
انتخابات ۲۹ اردیبهشت تجلی حضور باشکوه و امواج خروشان مردم انقلابی و غیور ایران اسلامی در صحنه‌های حمایت و دفاع از کیان اسلامی بود که بحمدالله با یأس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم به پایان رسید. مردم خوزستان نیز که همواره در صف مقدم صحنه‌های ملی و انقلابی بوده و هستند مانند گذشته در دو انتخابات پرشور حضور فعال داشتند.

خوشبختانه در اهواز لیست مردمی، مذهبی و انقلابی موسوم به تلاشگران صادق توانست با اقبال خوب مردم مواجه شود و تعداد قابل توجهی از این لیست حائز اکثریت آرا شده‌اند. جا دارد از مردم فهیم اهواز بواسطه اعتمادشان به این عزیزان و درک درست از شرایط، کمال سپاس و قدردانی خود را اعلام نماید.

اما در این میان در روند برگزاری انتخابات و بویژه شمارش آراء با تخلفاتی از سوی برخی مواجه شدیم که توانستند از بی‌دقتی مسئولان امر که تدابیر لازم را اتخاذ نکرده بودند. در بعضی از شعب عناصری به عنوان عوامل اجرایی که یا ناتوان بودند و یا غیرمتعهد گمارده شوند. لذا این ضعف باعث شد برخی کاندیداها که حائز اکثریت آراء نشده بودند با حمایت برخی افراد ذی نفوذ بر طبل ابطال انتخابات بکوبند و موجب تشویش اذهان عمومی  بویژه در فضای مجازی گردند.

در این شرایط، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خود را موظف دانست برای صیانت از آراء مردم و حق‌الناس وارد عمل شده و طی بیانیه‏ای درخواست بازشماری برخی صندوق‌ها را که شائبه وجود تخلف را داشت از مسئولان اجرایی و نظارت مطالبه کند.

خوشبختانه این درخواست با پاسخ مثبت مسئولان نظارت، مواجه شد و بصورت خودجوش و با احساس مسئولیت، مسئله بازشماری تعدادی از صندوق‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.
این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز شکایات رسمی به هیات نظارت واصل نگردیده بود و باید از تمام کسانی که قبل از اعلام رسمی آراء به بررسی و بازشماری اقدام کرده‌اند و حاضر نشدند آراء مخدوش را به مردم اعلام کنند تشکر و قدردانی نمود.

هم اینک زمزمه ابطال انتخابات که هیچ وجه قانونی ندارد شنیده می شود بناراین برخود فرض می‏داریم اجازه ندهیم این روند، به هرگونه اقدامی که بخواهد روند قانونی انتخاب مردم را زیر سؤال ببرد، مطرود و محکوم سنت سیئه‏ای تبدیل گردد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اهواز ضمن دعوت از مردم شریف به حفظ آرامش و هوشیاری لازم، به مردم عزیزمان این اطمینان را می‌دهد که اجازه نخواهد داد شیرینی و حلاوت این دستاورد بزرگ به کام آنان تلخ گردد و ضمن صیانت از آراءشان، موضوع برخورد قانونی با متخلفین را از مجاری قانونی مجدانه پیگیری خواهد نمود.                                        
           
                                           
            والسلام علی من اتبع الهدی
 دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اهواز

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد