تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 10:33
کد خبر : 65687

تحصیل‌کردگان در حال سبقت گرفتن از بی‌سوادان در زمینه طلاق هستند

تحصیل‌کردگان در حال سبقت گرفتن از بی‌سوادان در زمینه طلاق هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، منصور بیرامی در اولین کنگره دو سالانه تازه‌های روانشناسی و علوم رفتاری در تشریح این خبر اظهار کرد: میزان طلاق در میان قشر تحصیلکرده و مرفه جامعه بیش از قشر کم سواد و کم‌تر مرفه بوده و آمارهایی همچون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، منصور بیرامی در اولین کنگره دو سالانه تازه‌های روانشناسی و علوم رفتاری در تشریح این خبر اظهار کرد: میزان طلاق در میان قشر تحصیلکرده و مرفه جامعه بیش از قشر کم سواد و کم‌تر مرفه بوده و آمارهایی همچون میزان طلاق و خیانت، برازنده جامعه ما نبوده و با هیچ یک از مولفه‎های هویتی ما همخوانی ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر ضروروت مراجعه به پایان‌ نامه‌ها و کارهای پزوهشی دانشگاهیان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: متاسفانه این منابع علمی در خود دانشگاه نیز مغفول واقع شده است و ما اساتید دانشگاه انتظار داریم محصولات علمی تولیدی دانشگاه استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متاسفانه همه ما دچار سندرم «غر زدن» شده‌ایم، گفت: از اساتید تقاضا داریم تا در کلاس‎ها جو منفی ایجاد نکرده و امید به آینده را در دانشجویان تقویت کنند.

بیرامی در ادامه هدف از برگزاری اولین کنگره دو سالانه تازه‌های روانشناسی و علوم رفتاری را سبب شناسی، تشخیص و درمان اختلالات و آسیب‌های روانی رفتاری، اجتماعی و فردی عنوان کرد.

بر اساس این گزارش؛ اولین کنگره دو سالانه تازه‌های روانشناسی و علوم رفتاری در تالار وحدت تبریز آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد