تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 6:55
کد خبر : 6567

ماه رمضان فرصتی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

ماه رمضان فرصتی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد بابایی صبح پنجشنبه در همایش متولیان فرهنگی مساجد بهشهر در مسجد قائم پایین افزود: در طول این ماه محافل انس با قرآن در تمام مساجد این شهرستان برگزار می‌شود. وی گفت: همایش مشترک ماه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد بابایی صبح پنجشنبه در همایش متولیان فرهنگی مساجد بهشهر در مسجد قائم پایین افزود: در طول این ماه محافل انس با قرآن در تمام مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش مشترک ماه رمضان با حضور روحانیون، هیات مذهبی، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج، هیات امنای مسجد، کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام بابایی گفت: ماه رمضان فرصتی برای توبه از گناهان و تزکیه است و لذا لازم است که علاوه بر پاکیزگی مساجد که باید در دستو رکار قرار گیرد دل‌های خود را هم برای مهمانی خداوند آماده و پاک کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر ادامه داد: یکی از رسالت‌های روحانیت در این برهه از زمان این است که در ماه مبارک رمضان با تبلیغ درست فضای معنوی را در جامعه ایجاد و نیز خدمت به اسلام و مردم را مهیا سازند.

این مسئول افزود: هجمه‌های فرهنگی دشمنان بسیار زیاد است و به همان اندازه مسئولیت ما در قبال جوانان و مردم ایران اسلامی بالا است و باید با برنامه ریزی دقیق برای جذب جوانان به مساجد تلاش شود.

بابایی با اشاره به اعزام روحانیون در ماه مبارک رمضان به تمام مساجد شهری و روستایی گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که ضمن تبلیغ دینی روحخانیون در مساجد، توجه به مسائل فرهنگی و کاهش ناهنجاری‌ها در دستور کار است که کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و ناهنجاری‌ها با قوت برگزار می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد