تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 10:41
کد خبر : 65381

اربعین امسال باید با الگو پذیری راه شهدا باشد

اربعین امسال باید با الگو پذیری راه شهدا باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) کلانشهر اهواز گفت: اربعین امسال باید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) کلانشهر اهواز گفت: اربعین امسال باید با الگو پذیری راه شهدا باشد، در اربعین باید به دنبال رسیدن به خدای متعال و لقای الهی بود و این مهم از طریق قدم نهادن در مسیر اربعین و راه اهلبیت (ع) میسر می‌شو. د

او افزود: اربعین یک فرد صرفا سر زدن به یک موکب و قدم گذاشتن به موکبی دیگر نیست، بلکه نماز اهل وقت که پیام ظهر عاشورا بود را باید رعایت کند.

حجت الاسلام موسوی فرد، اربعین را فرصتی برای دوری از شرک و پاک شدن از گناهان دانست و اظهار داشت: در ایام اربعین وحدت را دوچندان کنیم و دست نیازمندان را بگیریم.

رعایت حجاب در اربعین مهم است

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت حجاب بخصوص در ایام اربعین تاکید و تصریح کرد: زائر امام حسین (ع) باید حجاب را رعایت کند.

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد اذعان داشت: رعایت موادر عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها امری ضروری است و معاینه مردان را پزشک مرد و معاینه زنان را پزشکان زن انجام دهد.

نماینده ولی فقیه استان خوزستان ضمن تبریک هفته ناجا و عرض خدا قوت به حافظان امنیت در جامعه گفت: حفظ امنیت زائران امری مهم و ضروری است که نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی باید با انجام اقدامات ویژه و رصد شبانه روزی مرز و مسیر تردد زائران، امنیت آن‌ها را تامین نمایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد