تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 1:23
کد خبر : 65090

«ناظران مردمی» در کنترل بازار به یاری دولت می‌آیند

«ناظران مردمی» در کنترل بازار به یاری دولت می‌آیند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، مشارکت و نظارت مردم، یکی از مؤلفه‌های اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی بوده و فرآیندی است که فعالیت‌ها و برنامه‌های دولتی را به صورت معنی‌دار به شهروندان پیوند می‌دهد. در راستای استفاده از توان نظارتی عموم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ابرکوه، مشارکت و نظارت مردم، یکی از مؤلفه‌های اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی بوده و فرآیندی است که فعالیت‌ها و برنامه‌های دولتی را به صورت معنی‌دار به شهروندان پیوند می‌دهد.

در راستای استفاده از توان نظارتی عموم مردم در سطوح مختلف اجتماعی، طرح «ناظران افتخاری» از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت کلید خورد که در شهرستان ابرکوه نیز اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه در رابطه با طرح نامبرده در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: هدف از جذب ناظران افتخاری، افزایش رصد بازار در خصوص تخلفات مندرج در قانون نظام صنفی (گران‌فروشی، کم فروسی، تقلب)، سالم‌سازی فضای کسب‌وکار، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و ایجاد امنیت و آرامش برای مصرف‌کنندگان است.

سید مسعود میرحسینی تصریح کرد: طرح ناظران افتخاری یک از مظاهر مشارکت‌های مردمی در نظارت بر بازار و کنترل آن محسوب می‌شود که طی آن از ظرفیت آحاد مردم در امر نظارت به صورت بهینه استفاده می‌شود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور بررسی بهتر شرایط بازار در شهرستان ابرکوه، اشخاص واجد شرایط در صورت تمایل به عضویت در طرح می‌توانند برای عضویت، به پورتال سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی cppo.mimt.gov.com مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان طرح مذکور همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به دفتر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان واقع در خیابان سعدی، اتاق اصناف مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۵۳۲۸۲۸۰۲۳ تماس حاصل کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد