تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 7:00
کد خبر : 6507

۶۳ عنوان کتاب تألیف شد/اختصاص اعتبار ۴۸ میلیاردی به حوزه قرآن

۶۳ عنوان کتاب تألیف شد/اختصاص اعتبار ۴۸ میلیاردی به حوزه قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا مسیب زاده صبح امروز در سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی با اشاره به اینکه برای فعالیت های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش ۳ اصل را تعریف کرده ایم، اظهار داشت: اولین موضوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا مسیب زاده صبح امروز در سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی با اشاره به اینکه برای فعالیت های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش ۳ اصل را تعریف کرده ایم، اظهار داشت: اولین موضوع محوریت مدرسه در فعالیت ها است، دنبال کارهای ستادی و نمایشی و تبلیغی نیستیم.

وی با بیان اینکه فراگیری در عین اثربخشی دومین اصل در برنامه های قرآنی وزارت آموزش و پرورش است، تصریح کرد: ما با ۴۰ میلیون مخاطب مواجه هستیم، اگر آموزش و پرورش پویا و فعالی داشته باشیم کشور هم فعال خواهد بود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: ما مسئول تعلیم و تربیت بیش از ۱۳.۵ میلیون دانش آموز هستیم و خودمان را موظف می دانیم کارهایمان فراگیر باشد.

مسیب زاده با اشاره به اینکه اصل سوم در فعالیت های قرآنی توسعه مشارکت است، اظهار داشت: معتقدیم باید باهم و با همکاری همه دستگاه های ذی ربط و با برنامه حرکت کنیم.  

وی با بیان اینکه در این راستا تفاهم نامه های متعددی با همه نهادها منعقد کرده ایم، تصریح کرد: ۶۳ عنوان کتاب در حوزه قرآن تالیف کرده ایم و این کتب در تعداد بیش از ۲ میلیون در سطح کشور توزیع شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کتب همه کاربردی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ عنوان کتاب در بحث امام شناسی و مصباح الهدی بوده است.

مسیب زاده یادآور شد: در سال ۹۶ اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان برای حوزه قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد