تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 10:36
کد خبر : 64885

تداوم حرکت قوه قضائیه در خصوص فسادستیزی

تداوم حرکت قوه قضائیه در خصوص فسادستیزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مجید فصیحی هرندی ظهر امروز ۶ مهر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک سال جدید تحصیلی، اظهار کرد: باید همه دستگاههای مسئول در زمینه تعلیم و تربیت با توجه به نیروی جوان و با انگیزه ای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مجید فصیحی هرندی ظهر امروز ۶ مهر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک سال جدید تحصیلی، اظهار کرد: باید همه دستگاههای مسئول در زمینه تعلیم و تربیت با توجه به نیروی جوان و با انگیزه ای که در مدارس و دانشگاهها وجود دارد بهترین بهره برداری را از ساعات تحصیلی در مدارس و دانشگاهها داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان با تقدیر از کسانی که هفته دفاع مقدس را پاس داشتند و برخی ادارات که ابتکار در پاسداشت شهدا انجام دادند، ادامه داد: مردم و مسئولین رفسنجان به شهیدان به عنوان یادگاران هشت سال حماسه و دفاع و کسانی که اعتبار و عزت کشورمان را به دنیا نشان دادند، نگاه می‌کنند.

فصیحی هرندی بیان کرد: تلاشهای مرحوم آیت الله هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان و همکاری که مردم شهرستان در پشتیبانی از جنگ و دفاع مقدس داشتند را فراموش نمی کنیم. مردم رفسنجان هم از نظر جان و هم از نظر مال در دوران دفاع مقدس مجاهدت  کردند و حتی پیشنهاد شده که در این زمینه مستندسازی انجام شود.

وی با بیان اینکه با خانواده های شهدا دیدار داشته باشید، ما نیاز داریم که با آنها گفتگو کنیم و گلایه های آنها را بشنویم، تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا سمبلیک نیست بلکه باید دید کسانی که عملاً در این راه گام برداشته اند چه حرفهایی برای گفتن دارند.

روسای ادارات نباید صرفاً به ساعت اداری اکتفا کنند

فرماندار رفسنجان از اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت پاسداشت یاد شهیدان تقدیر کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس فضای شهر عطرآگین و معطر به تصاویر و نام شهدا شده است که جا دارد از این اقدام ارزشمند مجموعه شهرداری قدردانی کنم.

فصیحی هرندی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم حرکت قوه قضائیه در خصوص فسادستیزی به قوت خود باقی بماند چون کوچترین فساد منجر به بزرگترین فساد می‌شود مردم از کمبود امکانات کمتر می‌نالند تا اینکه تبعیض و ناعدالتی باشد.

فرماندار رفسنجان بر وقت گذاشتن بیشتر روسای ادارات تاکید کرد و گفت: روسای ادارات نباید صرفاً به ساعت اداری اکتفا کنند و برای خدمت به مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند.

گلایه فرماندار از برخی مسئولان

فصیحی هرندی با بیان اینکه قول و عمل‌مان باید یکی باشد و با تمام تلاش به مردم خدمت کنیم، ادامه داد:گلایه ای از برخی مسئولان دارم اینکه درنماز وحدت در مساجد محلات حضور ندارند این حضور می‌تواند منجر به حل مشکلات مردم محله شود در یک مسجد ۳۴ تقاضا داشتیم که مدیر دستگاه مربوطه با حضورش می‌تواند نسبت به رسیدگی به این تقاضاها مؤثر باشد.

وی با اشاره به فعالیتهای زیادی در شهرستان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: باید از جوانان و افراد خلاق حمایت کنیم و وقتی رئیس یک اداره در یک فعالیت اجتماعی شرکت می کند، آن فعالیت نیز منعکس و سبب دلگرمی آن جوان می شود.

فرماندار رفسنجان در ادامه با بیان اینکه از نماینده مردم منطقه در خانه ملت تشکر می کنیم که رابطه خوبی با دولت برقرار کرده است، تأکید کرد: نماینده، نماینده همه مردم است و تا لحظاتی که نماینده است و تا زمانی که منع قانونی نداشته باشد با قدرت و شدت از وی حمایت می کنیم.

استفاده از اموال ادارات برای انتخابات مطلقا ممنوع است

فصیحی هرندی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات برای رفع شائبه انتخاباتی هر جلسه‌ای که همکاران ما برای امور مردم دارند باید در مجامع رسمی باشد همچنین استفاده از اموال ادارات برای انتخابات مطلقا ممنوع است.

وی در ادامه افزود: همه فعالیتها در خصوص پیاده روی اربعین را در ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات متمرکز کرده ایم و روال کارها در خصوص مقدمات این پیاده روی عظیم در خصوص آمادگی موکب ها انجام شده و در حال انجام است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد