تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 9:46
کد خبر : 64776

نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی تفاوت نباشند

نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی تفاوت نباشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با طرح تذکر انتخاباتی به نامزد های احتمالی و افراد واجد شرایط برای رای دادن اظهار داشت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با طرح تذکر انتخاباتی به نامزد های احتمالی و افراد واجد شرایط برای رای دادن اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی تفاوت نباشند.

امام جمعه تبریز افزود : براساس بیانات امام راحل وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند‌.

خطیب نماز جمعه تاکید کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به کسانی رای دهیم که در برابر مردم متواضع باشند.

 در ادامه خطبه ها با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام یافته در طول هفته گذشته از اجرای سرود شهید تجلایی در سنگ فرش تربیت و پارک ائل گلی تبریز توسط قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا، سازماندهی فعالان اربعین، رونمایی از کتاب آب هرگز نمی‌میرد تقدیر کرد.

آل هاشم در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در ادامه سلسله بحث امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ دین در جامعه  اظهار داشت: برای جذب مردم در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از خدا کمک گرفت چرا که خداوند محبت و مودت را در قلب انسان قرار می‌دهد.

امام جمعه تبریز با تبیین شرایط امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه را باید از نزدیکان خود شروع کنیم و علاوه بر رعایت افراد ضعیف باید هم منطقی صحبت کنیم و هم منطق دیگران را قبول کنیم.

آل‌هاشم در ادامه با بیان اینکه افراد مبلغ باید تمام تلاششان رساندن پیام الهی باشد تصریح کرد: کسی که تبلیغ دین می‌کند باید خدا ترس باشد و از هیچ کس به غیر خداوند ترسی نداشته باشد.

این خبر تکمیل می شود

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد