تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 10:44
کد خبر : 64628

آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد پایین است

آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد پایین است

محمد بیگزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف تحکیم بنیاد خانواده انجام می‌شود. رئیس کمینه امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه نخست سال ۸۷ نفر از دختران

محمد بیگزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف تحکیم بنیاد خانواده انجام می‌شود.

رئیس کمینه امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه نخست سال ۸۷ نفر از دختران مستعد ازدواج و زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اسلام‌آباد غرب در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند، افزود: اخلاق اسلامی، احکام، آمادگی برای ازدواج، مهارت‌های زندگی، عقاید، تغذیه و سلامت از عناوین آموزشی برای زوج‌های جوان بوده است.

وی با اشاره به پایین بودن آمار طلاق در بین خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد، گفت: زوج‌های مددجو از مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج بهره‌مند می‌شوند و به همین دلیل آمار طلاق در بین مددجویان بسیار پایین است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد