تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 11:56
کد خبر : 64255

۲۸ قشر برتر در قالب جشنواره «مفلحون» خراسان رضوی شناسایی شده‌اند

۲۸ قشر برتر در قالب جشنواره «مفلحون» خراسان رضوی شناسایی شده‌اند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نخستین گردهمایی برگزیدگان ادوار جشنواره مفلحون ظهر امروز با حضور ۳۰۰ نفر از الگوهای برتر رفتاری در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نخستین گردهمایی برگزیدگان ادوار جشنواره مفلحون ظهر امروز با حضور ۳۰۰ نفر از الگوهای برتر رفتاری در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: شناسایی، معرفی و تجلیل از الگوهای برتر رفتاری در اقشار مختلف اهداف «جشنواره مفلحون» است و اجرای آن در اقشار مختلف زمینه فراگیر شدن فریضتین را ایجاد کرده است.

 سید عبدالله ارجائی افزود: با اجرای این طرح الگوهای رفتاری توسط خود اقشار و گروه‌ها براساس آیین‌نامه‌های علمی و مشخص تعیین به دبیرخانه معرفی می‌شوند.

 وی تاکید کرد: بدون شک نمی‌توان با معرفی معروفات و منکرات کلی زمینه اقامه امر به معروف را فراهم کرد باید حتماً نمونه‌های رفتاری در جامعه معرفی شوند.

همدان| در عرصه اجرای امر به معروف و نهی از منکر مقتدرانه گام برمی‌داریماردبیل| امام حسین(ع) به‌دنبال تبیین امر به معروف و نهی از منکر بوداصفهان| آغاز مطالبه‌گری حسینی از مساجد؛ ۱۱۰ مسجد پایگاه احیای امر به معروف شد

ارجائی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند" شما قله‌ها را به مردم نشان دهید آنها در دامنه‌ها حرکت خواهند کرد" و جشنواره مفلحون مدلی برای نشان دادن این قله‌ها به مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: در حاضر با تلاش دبیران شوراهای امر به معروف و همچنین دبیران ستادهای شهرستان‌ها براساس دستورالعمل برگزاری جشنواره مفلحون ۲۸ قشر شناسایی و معرفی و تقدیر شده‌اند.

ارجائی به معرفی ۳هزار الگوی برتر رفتاری در سه دوره اجرای جشنواره مفلحون استان از بین اعضای ۱۲ قشر مختلف اشاره و در خصوص سامانه برخط مفلحون گفت: در حال حاضر اسامی هزار نفر از برگزیدگان ادوار این جشنواره در سامانه موجود است و با همت و تلاش دبیران شوراها و دبیران ستادهای شهرستان‌های استان اطلاعات سایر برگزیدگان نیز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این سامانه مشخصات الگوهای برتر رفتاری در اقشار مختلف برای عموم قابل دیدن است و در آینده مردم از طریق همین سامانه خواهند توانست افراد الگو و برتر را را به دبیرخانه جشنواره معرفی نمایند.

در این مراسم علاوه بر رونمایی از سامانه برخط مفلحون، ۱۲ نفر از نمایندگان اقشار مختلف تقدیر شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد