تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 8:10
کد خبر : 64080

تذکر لسانی؛ مهمترین راهکار مقابله با بدحجابی/تشکیل گروه‌های آمر به معروف در بروجرد

تذکر لسانی؛ مهمترین راهکار مقابله با بدحجابی/تشکیل گروه‌های آمر به معروف در بروجرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، سید علی حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: تذکر لسانی باید همراه با دلسوزی و برخورد مودبانه باشد. وی با اشاره به برخی منکرات جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، سید علی حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: تذکر لسانی باید همراه با دلسوزی و برخورد مودبانه باشد.

وی با اشاره به برخی منکرات جامعه عنوان کرد: هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای حذف یا کاهش دو منکر بدحجابی و پخت غذا در مراسم ترحیم در حال انجام است.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: با حذف پخت ناهار در مراسم ترحیم می‌توان هزینه‌های برای اینگونه مراسم‌ها را صرف کمک به فقرا و یا تسهیل ازدواج زوج‌های جوان کرد.

حسینی با انتقاد از رواج معضل بدحجابی بیان کرد: در راستای مقابله با این معضل گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر ایجاد شده و فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص راهکارهای مقابله با معضل بدحجابی گفت: رعایت حجاب از سوی کارکنان ادارات، برپایی نمایش‌های خیابانی با موضوع حجاب در سطح شهر و استفاده از ظرفیت تاثیرگذاری آن‌ و رعایت قانون و بخشنامه‌های وزارت علوم در دانشگاه‌ها از جمله این راهکارها است.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: از سویی مجمع امور صنفی باید در قالب دستورالعملی جدی مبنی بر ضرورت رعایت شئون اسلامی در واحدهای صنفی و تجاری به این موضوع بپردازد.

حسینی تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی جدید باید از ظرفیت مبلغان دوره‌دیده استفاده شده و برنامه‌هایی با موضوع حجاب و عفاف در مدارس و برای جامعه دانش‌آموزی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: در کنار راهکارهای یاد شده، تذکر لسانی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در قالب رفتار مودبانه و همراه با دلسوزی در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام شود.

امام جمعه بروجرد با انتقاد از کمبود فروشگاه‌های عرضه پوشاک اسلامی در سطح شهر گفت: باید فروشگاه‌های عرضه پوشاک اسلامی ایجاد شده و این نقیصه برطرف شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد