تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 8:15
کد خبر : 63923

امر به معروف تنها راه اصلاح امور جامعه است

امر به معروف تنها راه اصلاح امور جامعه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری فارس امروز، ۲۴ شهریورماه در گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر این استان، اجرای این فرایض را تنها راه اصلاح امور جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری فارس امروز، ۲۴ شهریورماه در گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر این استان، اجرای این فرایض را تنها راه اصلاح امور جامعه دانست و گفت: بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی در سایه تحقق این فرایض برطرف می‌شوند.
وی، بزرگترین وظیفه مسئولان را زمینه‌سازی برای تحقق فرایض امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: دوام و قوام جامعه به اجرای امر به معرف و نهی از منکر بستگی دارد و اگر این فرایض اجرا نشوند، مرگ آن جامعه قطعی است.
قاسم‌پور با تأکید بر اینکه همه حرکت‌های اصلاحی و دگرگونی‌های سازنده در پرتو امر به معروف و نهی از منکر محقق شده است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر حتی از جهاد در راه خدا هم بالاتر شمرده شده است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری فارس خواستار فرهنگ‌سازی برای ترویج و توسعه این فرایض شد و گفت: به دلیل اهمیت این فرایض در جامعه اسلامی، جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت مکرر اجرا می‌شوند.
وی با بیان اینکه برای امر به معروف و نهی از منکر باید از خودمان شروع کنیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز نهایت سعی و تلاش را برای ترویج و توسعه این فرایض داشته باشند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد