تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1398 - 11:46
کد خبر : 63749

مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است

مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان رودسر با تشکر از رسانه ملی اظهار کرد: صداوسیما و به‌خصوص شبکه باران در ایام عزاداری دهه اول محرم خیلی خوب کار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان رودسر با تشکر از رسانه ملی اظهار کرد: صداوسیما و به‌خصوص شبکه باران در ایام عزاداری دهه اول محرم خیلی خوب کار کرد و عزاداری گیلانیان بازتاب جهانی داشت.

وی با اشاره به اینکه از رئیس‌جمهور انتظار سخنان چند روز پیش را نداشتیم، افزود: دشمنان در حال برنامه‌ریزی هستند اما رئیس‌جمهور می‌گوید که با دادگاه نمی‌شود با فساد مبارزه کرد، من از ایشان سؤال دارم آیا باید با لبخند با فاسد مبارزه کرد؟

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه باید قوه قضائیه تقویت شود، گفت: رئیس‌جمهور با این سخنان قوه قضائیه را تضعیف می‌کند، درحالی‌که رئیس قوه قضائیه باقدرت در حال مبارزه با فاسدان است.

روحانی با اشاره به وجود فساد در برخی دستگاه‌ها بیان کرد:  دستگیرشدگانی چون رئیس بانک مرکزی ، معاون ارزی بانک مرکزی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی در کجا مشغول به کار بودند؟

وی با بیان اینکه امروز مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است، گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر شعار اباعبدالله الحسین (ع) بود و وجود مسؤولین لیبرال، غرب‌گرا و رانت‌خوار در کشور  ما منکر است و باید با آن‌ها برخورد شود.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه مردم انقلاب نکردند که لیبرال‌ها و غرب‌گراها در کشور جولان دهند، گفت: مسئولی که حرف از مذاکره مجدد با آمریکا را می‌زند مصداق روشن منکر است و باید با او برخورد شود.

روحانی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها علناً ربا را ترویج می‌دهند، تصریح کرد: دستگاه اجرایی در اختیار قوه مجریه است و برخی از بانک‌ها با بنگاه‌داری ریشه تولید را زدند و باید با این مسئله مقابله شود.

وی با تأکید بر اینکه باید با مفسدان اخلاقی و اقتصادی برخورد شود، افزود:  منکر در برخی دستگاه‌ها لانه کرده، اما بدانند که مردم به‌موقع با مفسدان تسویه‌حساب خواهند کرد.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه برخی از مسؤولان اطاعت از ولی‌فقیه و ولایتمداری را از سید مقاومت، سید حسن نصرالله یاد بگیرند، بیان کرد: سید مقاومت در روز عاشورا با صدای رسا اعلام کرد که ما فرزند حسین (ع) را تنها نمی‌گذاریم  و ما هم به او می‌گوییم که با فرزند حسین (ع) هستیم و هیچ‌وقت او را تنها نمی‌گذاریم.

روحانی با بیان اینکه امروز نظام سلطه فهمید که محور مقاومت در قله اقتدار ایستاده است، افزود: جان بولتونی که می‌گفت ملت ایران ۴۰ سالگی را نمی‌بیند از کاخ سفید اخراج شد و در روزهای گذشته یک سیلی به‌صورت اسرائیل زده شد و اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی خفه‌شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد