تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 6:28
کد خبر : 63339

بدحجابی مربوط به شرکت‌های هواپیمایی است

بدحجابی مربوط به شرکت‌های هواپیمایی است

احسان استوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به رعایت حجاب کارکنان فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، اظهار داشت: مسئولین پذیرش ایرلاین‌ها از کارکنان فرودگاه نیستند و مربوط به شرکت‌های هواپیمایی هستند. وی افزود: حراست فرودگاه‌ها بر بحث حجاب کارکنان نظارت دارد و قوانینی برای این مسئله مشخص است، بااین‌وجود

احسان استوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به رعایت حجاب کارکنان فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، اظهار داشت: مسئولین پذیرش ایرلاین‌ها از کارکنان فرودگاه نیستند و مربوط به شرکت‌های هواپیمایی هستند.

وی افزود: حراست فرودگاه‌ها بر بحث حجاب کارکنان نظارت دارد و قوانینی برای این مسئله مشخص است، بااین‌وجود اطلاع داده می‌شود که به نظارت‌ها شدت داده شود.

روابط عمومی فرودگاه‌ شهید دستغیب شیراز گفت: شهروندان در صورت دیدن افراد بدحجاب می‌توانند نام ایرلاین را هم اطلاع دهند که پیگیری مستقیم صورت بگیرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، سوژه‌ی «برخورد پلیس و حراست به بی‌حجاب کارکنان شرکت‌های هواپیمایی» در بخش «فارس من» توسط مخاطبان این بخش ثبت‌شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد