تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 7:39
کد خبر : 6322

«تبسم‌های جبهه» میهمان نمازگزاران جمعه شد

«تبسم‌های جبهه» میهمان نمازگزاران جمعه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ کتاب «تبسم‌های جبهه» کاری متفاوت از حمید داودآبادی است که به خاطرات باصفا و خواندنی بچه‌های جبهه و جنگ می‌پردازد. در این کتاب، اخلاص و از خودگذشتگی، شجاعت و تیزهوشی، معنویت و اخلاق الهی، و صفا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ کتاب «تبسم‌های جبهه» کاری متفاوت از حمید داودآبادی است که به خاطرات باصفا و خواندنی بچه‌های جبهه و جنگ می‌پردازد. در این کتاب، اخلاص و از خودگذشتگی، شجاعت و تیزهوشی، معنویت و اخلاق الهی، و صفا و صمیمیت بین رزمندگان، به خوبی توصیف شده است و بیان شوخی‌ها و طنزهای آن مردان بزرگ در میان آتش جنگ به جذابیتش افزوده است. شوخی‌هایی که هیچ وقت از مدار حق خارج نمی‌شد. خاطرات کتاب «تبسم‌های جبهه» که هر کدام از آنها می‌توانند مایۀ خلق آثارِ متعدد هنری شوند، مسیر ویژه‌ای را برای ما باز می‌کند تا با ورود به جمعِ شوخِ رزمندگان، با تصویری متفاوت از آنها روبرو شویم؛ تصویری فراتر از ترکش‌ها و مجروحیت‌های جنگ.

 

کتاب «تبسم‌های جبهه» از انتشارات مؤسسۀ شهید کاظمی، در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در نماز جمعه‌های کشور که به‌همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد