تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 10:24
کد خبر : 63215

حرکت‌های ظلم ستیزی به تأسی از فرهنگ عاشورا در دنیا شکل گرفت

حرکت‌های ظلم ستیزی به تأسی از فرهنگ عاشورا در دنیا شکل گرفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۱۴ در آیین امینانه نیات واقفان بانه با اشاره به اهمیت جایگاه وقف اظهار کرد: وقف در کردستان جایگاه خاصی دارد و نیت واقفان بر امور خیریه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۱۴ در آیین امینانه نیات واقفان بانه با اشاره به اهمیت جایگاه وقف اظهار کرد: وقف در کردستان جایگاه خاصی دارد و نیت واقفان بر امور خیریه است که با در جامعه بیشتر نمود پیدا کند.
وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی افزود: دشمنان خارجی با تحریم های اقتصادی می‌خواهند کشور را تحت فشار قرار دهند و مزدوران نیز در داخل با تبلیغات منفی به دنبال تضعیف نظام هستند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اعلام کرد: باید به خودمان ببالیم رهبری مقتدر داریم چراکه راهنمایی‌های ایشان باعث شکست دشمنان شده و اقتدار نظام اسلامی روز به روز در جهان بیشتر می‌شود.
وی در راستای توسعه امور خیریه باید فرهنگ وقف با بهره‌گیری از برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی در زندگی روزمره مردم نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به منزلت ماه محرم بیان کرد: اهمیت این ماه و مقام و منزلت امام حسین(ع) آنقدر زیاد است که در احادیث و روایات سفارش بسیاری درباره آن شده است.
وی عنوان کرد: حرکت‌های ظلم ستیزی به تأسی از فرهنگ عاشورا در دنیا شکل گرفته و در حال ترقی بوده و بسیاری از این حرکت‌ها به وسیله غیرمسلمانان استمرار پیدا کرده است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: باید شعائر دینی و از جمله فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمود پیدا کند و اهداف امام حسین(ع) در جامعه تبیین شود.
وی در پایان یادآور شد: باید مبلغان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در منابر توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی، قانونی و شرعی ماست.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد