تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 8:53
کد خبر : 63197

امام جمعه تبریز: برخورد متین و شایسته با مردم قواعد بانکداری اسلامی است

امام جمعه تبریز: برخورد متین و شایسته با مردم قواعد بانکداری اسلامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف شعبه مرکزی بانک ملی آذربایجان شرقی، تبریز و بانک کارگشایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخورد مناسب کارکنان و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف شعبه مرکزی بانک ملی آذربایجان شرقی، تبریز و بانک کارگشایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخورد مناسب کارکنان و حجاب خوب کارمندان زن بانک مورد تقدیر است چون باید کارمندان خواهر، شان مقام زن را حفظ کنند. 

وی تاکید کرد: رعایت حجاب در محیط کاری و پیشقدمی نهادها، موسسات و ادارات دولتی برای رعایت حجاب اسلامی در حقیقت موجب ارتقای فرهنگ حجاب در جامعه می شود.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به بازدید از سامانه های بانکی و لزوم ارایه خدمات انفورماتیک و دیجتیالی در ارایه خدمات، گفت: توسعه سامانه های خدمات الکترونیکی برای ارایه هر چه بیشتر خدمات قابل تقدیر است زیرا در سایه خدمات بانکی رفاه مردم در این خصوص افزایش و مراجعه مردم به بانک کمتر شده است. 

وی همچنین با بیان اینکه بانکدار، امین نظام و جامعه است، گفت: بانکدار ارزش بالایی در نظام اسلامی دارد، حال که این امتیاز برای بانکداران وجود دارد بر این اساس آنها نیز باید در برخورد شایسته با مردم تلاش کنند و موجب رضایت مراجعه کنندگان باشند. 

۵۸۴ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار بانک های آذربایجان شرقی است

سرپرست امور شعب بانک ملی و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی نیز در این بازدید با بیان اینکه ۱۲ نوع بانک دولتی، ۶ موسسه اعتباری و مالی و ۱۸ بانک خصوصی در استان فعال هستند، گفت: ۵۸۴ هزار میلیارد تومان منابع بانکی آذربایجان شرقی است که ۳۰ درصد آن در اختیار بانک ملی استان است. 

عادل غلامی اظهار کرد: ۵۳ هزار و ۷۰۰ درخواست وام ازدواج ثبت شده که ۹۷ درصد آن یعنی حدود  ۵۲ هزار فقره تسهیلات ارایه شده که بیش از یک چهارم این مقدار توسط بانک ملی در آذربایجان شرقی پرداخت شده است. 

وی با تاکید بر لزوم رونق تولید و اشتغال افزود: سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی با ۴ درصد سود به افرادی که کمیته امداد، بهزیستی و اداره کار معرفی کردند پرداخت شده است و برای مشارکت در ایجاد فضای آموزشی و با هدف انجام رسالت مسئولیت اجتماعی کلنگ سه مدرسه از جمله در شهرستان های سراب و میانه به زمین زده شده است. 

غلامی همچنین ادامه داد: در رابطه با آزادسازی زندانیان غیرعمد نیز تسهیلات قرض الحسنه از طریق ستاد دیه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با ۵ ماه فرصت تنفس ارایه می دهیم.

۳۰۹۳/۵۱۸

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد