تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 8:30
کد خبر : 63192

نقش رسانه‌ها در تبیین فریضتین بی‌نظیر است

نقش رسانه‌ها در تبیین فریضتین بی‌نظیر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمدرضا علیزاده روز پنجشنبه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر افزود: رسانه‌ها با تولید محتوا در حوزه امر به معروف رسالت مهمی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمدرضا علیزاده روز پنجشنبه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر افزود: رسانه‌ها با تولید محتوا در حوزه امر به معروف رسالت مهمی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و کارشناسی و تغییر نگاه و رویکرد جامعه دارند. 
وی با بیان اینکه برخی نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر آگاهی کافی ندارند تصریح کرد: رسانه‌ها می توانند با تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی، این مهم را تحقق بخشند. 
وی به اقدامات انجام شده در حوزه معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش اشاره کرد و گفت: در این حوزه طی ۲ سال گذشته دوره های اجرای امر به معروف و نهی از منکر برای ۶ هزار و ۲۵۰ نفر از کارکنان دولت برگزار کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به عملکرد حوزه معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: آموزش اقشار مختلف مردم، دوره آموزشی شوراها، همایش‌های توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، چاپ کتاب‌های مربوط به این حوزه، برگزاری چهار جشنواره عکس شعر و داستان، نقاشی و کتابخوانی به صورت منطقه ای در استان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های متعددی برای این هفته تدارک دیده است افزود: پنجمین روز از این هفته به نام رسالت رسانه در امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه تغییر نگرش مردم در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیاز جامعه است که توسط رسانه ها می تواند عملیاتی شود اظهار داشت: استفاده از ظرفیت و قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای پیاده‌سازی و اجرای فریضتین در جامعه امری مهم است.

۳۰۲۹

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد