تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 7:17
کد خبر : 6316

مربیان مهدکودک مفاهیم نماز را با بازی به کودکان می آموزند

مربیان مهدکودک مفاهیم نماز را با بازی به کودکان می آموزند

حجت الاسلام محمدشریف حسینی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح نیک که مخفف نماز یاوران کودک است، با هدف آشنایی بیشتر مربیان مهدکودک ها با مفاهیم نماز و چگونگی انتقال این مفاهیم به کودکان از طریق بازی و سایر ابزار آموزشی و هنری و تفریحی متناسب با سن آنها در حال اجرا

حجت الاسلام محمدشریف حسینی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح نیک که مخفف نماز یاوران کودک است، با هدف آشنایی بیشتر مربیان مهدکودک ها با مفاهیم نماز و چگونگی انتقال این مفاهیم به کودکان از طریق بازی و سایر ابزار آموزشی و هنری و تفریحی متناسب با سن آنها در حال اجرا است.
وی اظهار کرد: پارسال ۸۰ نفر از مربیان مهدهای کودک شیراز در این طرح شرکت کردند و سومین دوره این طرح در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۴۰ نفر از مربیان ادامه پیدا کرد تا در مجموع، مربیان بهزیستی شرکت کننده در این طرح از شهر شیراز به ۱۲۰ نفر افزایش یابد.
مسئول فرهنگی، آموزش و روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: هم اینک همکاری خوبی بین این ستاد و اداره کل بهزیستی فارس و همچنین بهزیستی شیراز برقرار است و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این عرصه برداریم.
وی ادامه داد: بر این باور هستیم که آموزش مفاهیم نماز و مسائل معنوی و عبادی از سنین کودکی مطابق آموزه های دینی باید شروع شود و البته این به معنی سخت گیری در نمازخواندن کودکان نیست.
حسینی بیان کرد: کودکان باید با بازی و نشاط و الگوگیری از مربیان و به ویژه والدین خود به این مفاهیم ارزشمند جذب شوند و مربیان مهد نیز می توانند با ابزاری که در اختیار دارند به صورت شعر و قصه و بازی و کاردستی و … آنها را با این مفاهیم عمیق و زیبا بیشتر آشنا کنند.
۳۰۰۲/ ۲۰۲۷
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد