تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 7:25
کد خبر : 63122

ما اگر گاو شیرده آمریکا نشدیم، مرغ خانگی آن‌ها هم نمیشویم

ما اگر گاو شیرده آمریکا نشدیم، مرغ خانگی آن‌ها هم نمیشویم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله محمدهادی عبد خدایی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی خود در این گردهمایی گفت: این گردهمایی با حضور مجاهدین امر به معروف برگزار می‌شود و اولین و بزرگترین مجاهد این راه امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله محمدهادی عبد خدایی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی خود در این گردهمایی گفت: این گردهمایی با حضور مجاهدین امر به معروف برگزار می‌شود و اولین و بزرگترین مجاهد این راه امام حسین (ع) است.

او ادامه داد: ما اگر گاو شیرده آمریکا نشدیم، مرغ خانگی آن‌ها هم نمیشویم، اگر قرار بود اینگونه با آن‌ها همراهی کنیم پس آن همه ظلم ستیزی و خون دادن در این راه برای چه بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شبیخون فرهنگی قدم به قدم به ما نزدیک می‌شود و نیرو‌های مجاهد، مبارز و انقلابی ما را سست می کند.

آیت الله عبد خدایی افزود: ما نباید از توپ و تانک دشمن بترسیم بلکه ترس ما باید از تضعیف ایمان جوانانمان باشد.

او ادامه داد: بسیج پشتوانه سپاه است و سپاه باید پیش قدم برای عوامل جهادی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر لازم است از فساد جلوگیری شود چه کسی باید این کار را انجام دهد؛ هرکسی توانایی امر به معروف و نهی از منکر را ندارد.

آیت الله عبد خدایی افزود: با کسی که آشکارا مخالفت خود را با نظام اعلام می کند و فساد خود را به نمایش می گذارد و باعث ترویج فساد می‌شود باید قاطع برخورد کرد؛ اما هرکسی توانایی این برخورد را ندارد.

او تصریح کرد: ما به دینمان و حجاب بانوانمان افتخار می کنیم؛ در دنیا ما را به صفوف نماز جمعه و بانوان محجبه می شناسند و این نماد ما است و به آن افتخار می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اولین گام در امر به معروف را باید در ادارات برداریم؛ اگر رشوه از ادارات ما کنار گذاشته شود نیمی از مشکلات ما حل می‌شود.

در پایان این مراسم از شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر برگزیده  پارسال تقدیر به عمل آمد.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد