تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 7:54
کد خبر : 62858

برگزاری اولین پرسمان عفاف و حجاب در رفسنجان

برگزاری اولین پرسمان عفاف و حجاب در رفسنجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان، مصطفی هادوی‌نژاد استاد دانشگاه در این پرسمان با اشاره به اینکه بحث عفاف و حجاب زوایای متعدد دارد اما در روزگار ما به بحث سیاسی تبدیل شده است، گفت: حجاب در کشور ما فقط یک مسأله ساده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان، مصطفی هادوی‌نژاد استاد دانشگاه در این پرسمان با اشاره به اینکه بحث عفاف و حجاب زوایای متعدد دارد اما در روزگار ما به بحث سیاسی تبدیل شده است، گفت: حجاب در کشور ما فقط یک مسأله ساده فرهنگی نیست و چرا چنین شده است محل درنگ دارد.
ویبا اشاره به اینکه دشمن پول هزینه می‌کند تا در جامعه عفاف‌زدایی و حجاب‌زدایی شود، افزود: افرادی مثل مسیح علی‌نژاد را برای این کار اجیر می‌کند تا در سطح جامعه با رفتار خود به این امر بپردازد.
استاد دانشگاه بیان کرد: برای دخترانی که مباحث مقایسه‌ای در خصوص وضع پوشش مادر خود با مادر دوستان‌شان دارند و وضع پوشش بدون چادر را می‌پسندند بایستی جایگزین مادرانه داشت در محافل زنانه بهترین لباس را برای او انتخاب کرد و زیبایی‌اش را دائم تحسین کرد مادامی که حیای درونی دختر و طبیعتش دست نخورده و از دست نرفته همه چیز را می‌پذیرد در واقع حیاء باطن خیلی خوب کار می‌کند و در گذر زمان باید آن را حفظ کرد.
وی تصریح کرد: هرچه همراهان ما عفیف‌تر باشند دختران ما ناخودآگاه اینگونه تربیت می‌شوند و عکس آن هم همینگونه است.
هادوی‌نژاد بیان کرد: جریان سلبریتی‌ها در رسانه الگوهایی برای جوامع هدف شده‌اند قدرت رسانه خیلی بالاست و به شدت اثرگذار است و این دوگانگی قطعا به نظام لطمه می‌زند.
وی اذعان کرد: هوشمندی مدیریتی مدیران فرهنگی طی این سال‌ها مشاهده نشده و نتوانستند الگوی اصلی را معرفی کنند.
هادوی‌نژاد درادامه مباحث خود به برنامه عصر جدید اشاره کرد و آن را به لحاظ مردمی‌بودن و ایجاد هیجان موفق دانست که توانسته شبکه‌های معاند را سرجای خود بنشاند و گفت: اگر اسلام و مسلمان‌بودن خودمان را باور کنیم از ولنگاری فرهنگی فاصله می‌گیریم.
وی اظهارکرد: مادامی که مقهور جبهه فرهنگی مقابل باشیم باید از آن‌ها الگو بگیریم و یا شکست را باور کنیم و بگوییم ابزار و تکنولوژی دست آن‌هاست.
این استاد دانشگاه تأکید کرد: اگر مغز مدیر فرهنگی واداده باشد الگوبرداری می‌کند و در معرکه فرهنگی باید ببازیم و تلفات‌مان فرزندان‌مان خواهند بود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد