تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 4:27
کد خبر : 62826

هیات های مذهبی از ظرفیت محرم برای آگاه سازی جوانان استفاده کنند

هیات های مذهبی از ظرفیت محرم برای آگاه سازی جوانان استفاده کنند

سردار بخشعلی کامرانی صالح شنبه شب در نشست هم اندیشی هیات های مذهبی همدان اظهار داشت:  امروز آگاه سازی و اطلاع رسانی باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا در ماه محرم از توان علما و اندیشمندان استفاده شود. وی ادامه داد: آیا جامعه مسلمانان و هیات های مذهبی برای جوانان و اعضای خود این

سردار بخشعلی کامرانی صالح شنبه شب در نشست هم اندیشی هیات های مذهبی همدان اظهار داشت:  امروز آگاه سازی و اطلاع رسانی باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا در ماه محرم از توان علما و اندیشمندان استفاده شود.

وی ادامه داد: آیا جامعه مسلمانان و هیات های مذهبی برای جوانان و اعضای خود این را می تواند نهادینه کند که هر فرد نسبت به مسایلی که در اطرافش می گذرد بی تفاوت نباشد.

سردار کامرانی صالح با یادآوری اینکه در حوزه عفاف و حجاب بیش از ۶ هزار فقره برخورد فیزیکی انجام شده تاکید کرد: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر دنبال برخورد بد و تند نیستیم اما به گفته رهبر انقلاب نسبت به رعایت شئونات توسط فرد، باید توصیه کرده و عبور کنید.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: ۸۰۰ سایت، ماهواره و شبکه اینترنتی در حال بمباران فرهنگی و ضد ارزشی برای قلب جوانان هستند که باید از فرصت محرم برای مقابله با آنها بهره گرفت.

سردار کامرانی صالح گفت: امروز اهرم قوی محرم در دست ما است و دشمنان سعی دارند آن را از ما بگیرند تا مردم جامعه نسبت به مسایل پیرامونی بی تفاوت باشند.

وی اظهار داشت: به گفته یکی از کارشناسان اسراییلی «نیاز نیست برای حمله به ایران بمب اتم داشته باشیم بلکه بمب اتم ما مانتوها کوتاه و جلو باز هستند».

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به اینکه یکی از پیامهای قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، وظیفه بازاریان، هیات های مذهبی و مسئولان در این زمینه چیست؟

سردار کامرانی صالح بیان کرد: دشمنان با تمام توان و ابزار وارد عمل شدند اما پیروی از مکتب امام حسین(ع) با وجود تبلیغات منفی، این ترفند ها بر ملا می شود. 

وی گقت: باید و نبایدهای ماه محرم اطلاع رسانی شده امیدواریم در حوزه امنیتی، بهداشتی، ترافیکی و ایمنی، هیات های مذهبی با پلیس همکاری کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: مسئولان هیات ها در حوزه نذری ها و شربت ها که افراد می دهند مراقبت کنند که چه کسانی نذری را در اختیار آنها قرار می دهد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: رعایت نکردن برخی از موضوعات ایمنی موجب بروز اتفاق های ناگوار از جمله آتش سوزی می شود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است و یکی از ابعاد مهم قیام امام حسین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: امروز دشمنان در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی آرایش سیاسی گرفته اند و ما باید برای عبرت گرفتن از تاریخ عاشورا و جلوگیری از تکرار شکست هایی که مسلمانان در طول تاریخ از دشمنان خوردند، در مسیر ولایت حرکت کنیم.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد