تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 11:15
کد خبر : 62688

مسئولان از اشرافی‌گری دوری کنند/هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد/ بانک‌ها به مساله مبارزه با ربا و حمایت از اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند

مسئولان از اشرافی‌گری دوری کنند/هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد/ بانک‌ها به مساله مبارزه با ربا و حمایت از اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است: مسئولان از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

مسئولان از اشرافی‌گری دوری کنند/ بانک‌ها به مساله مبارزه با ربا و حمایت از اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، ضمن اشاره به قرار گرفتن در هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و اظهار داشت: باید دولتمردان در هر رده‌ای این ۲ شهید را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی، افزود: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که ساده زیستی این شهدا باید برای دولتمردان سرمشق و الگو باشد. این نشان دهنده لزوم دوری مسئولان از دنیاطلبی و اشرافی‌گری است که با الهام از سیره شهدای دولت می‌توانند به آن دست یابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: مسئولان باید از اشرافی گری دوری کنند. اینکه بهترین ماشین، امکانات و اتاق برای مدیرکل باشد باعث دوری از قشر مستضعف مردم می‌شود.

وی، با اشاره به ۱۰ شهریورماه به عنوان روز بانکداری اسلامی، عنوان کرد: ربا در قوانین مملکت حذف شده ولی به تعبیر رهبر انقلاب، در عمل حذف نشده است.

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: بانک‌ها باید در این زمینه اقدام کنند چراکه بر اساس آیات قرآنی عواقب بسیار سنگینی برای انجام دهنده آن خواهد بود.

وی، گفت: رباخواری همانند جنگ با خدا است. باید به این موضوع توجه جدی شود. بانک‌ها اساس هستند و باید این مورد را رعایت کنند. مشتریان نیز باید به این موضوع دقت داشته باشند و رعایت کنند.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: بسیاری از بی بند و باری ها از غذاها و طعامی است که باعث بی اثر شدن آیات و سخنان بزرگان اسلامی می‌شود.

وی، ابراز داشت: اینکه رهبر انقلاب در مورد برخی اقدامات بانک‌ها از واژه «غلط می‌کنند» استفاده کرده‌اند و یا نسبت به ساخت برج و قصر واکنش نشان داده‌اند، باید مورد توجه مسئولان بانک‌ها و در راس آن‌ها بانک مرکزی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: توجه به محورهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان جزو الزاماتی است که باید در بانک‌ها به آن توجه شود. اینکه رهبر انقلاب تولیدکنندگان را رزمنده می‌نامند، لزوم ورود بانک‌ها به عرصه حمایت از تولید داخلی را نشان می‌دهد.

وی، با اشاره به فرارسیدن ایام محرم، بیان داشت: باید به عزاداری‌ها و مجالس امام حسین(ع) نگاه ویژه شود که همین عزاداری‌ها موجب ماندگاری دین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، آماده‌سازی شهرها برای محرم را لازم دانست و گفت: مشارکت مردم و سیاه‌پوش کردن سطح شهر و درب خانه‌ها باید مورد توجه و اقبال باشد.

وی، تصریح کرد: باید در مجالس عزای حسینی، بیان احکام دینی و اهداف قیام حسینی را جدی بگیریم، در کنار عزاداری‌ها و سیاه پوشیدن‌ها به موضوع بیان احکام دینی هم توجه شود.

حجت‌الاسلام قریشی، گفت: مداحان باید از علما پیشی نگیرند، اول عالم دین نسبت به بیان احکام الهی اقدام کند و سپس مداحی آغاز شود. طوری نشود که عزاداری ما به سمت عزاداری آمریکایی برود.

وی، ادامه داد: نوحه‌های ارائه شده با اشعار مناسب دینی باشد و نسبت به مقتل خوانی هم اقبال نشان داده شود. معرفت و هدف امام حسین(ع) و یاران ایشان مهم است نه ظاهر و زیبایی‌های آن‌ها.

امام جمعه ارومیه، همچنین ابراز داشت: در مداحی‌ها و روضه‌ها به دروغ متمسک نشویم و از واقعیات واقعه عاشورا بهره گیریم.

وی، بیان داشت: نباید در مجالس عزا مزاحمت برای مردم ایجاد شود و عزاداری‌ها در زمان مناسب و بدون ایجاد صداهای گوش خراش انجام شود.

حجت‌الاسلام قریشی، رعایت ادب در عزاداری‌های ماه محرم را بسیار مهم دانست و گفت: برخی نسبت به لخت‌زنی اقدام می‌کنند که باید در این مورد توجه داشت که آیا معصومین(ع) از چنین اقداماتی استقبال می‌کنند؟ ادب و احترام در مقابل ائمه(ع) باید در اولویت عزاداری‌ها باشد.

وی، بیان داشت: در برخی مجالس ائمه(ع) و جشن‌های دینی شاهد رقص و برخی اقدامات نادرست هستیم که در عزاداری‌ها هم نظیر این اقدامات با لخت‌زنی یا امثال این موضوع انجام میشود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، اذعان داشت: همه موظف به شرکت در این برنامه هستیم. کمک به مستضعفان و فقرا باعث توجه الهی به جامعه می‌شود و برنامه‌هایی نظیر جشن عاطفه‌ها بهترین نمود این کمک‌ها است.

بیان نکاتی در خصوص جایگاه معاد و خانواده از دیگر محورهای خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه بود.

هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد/ شعار امام حسین(ع)، هیهات من الذله بود/مردم هر کجا با فسادی مواجه شدند، مستند آن را گزارش کنید

حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه مسئولیت ها در نظام اسلامی امانت هستند، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید این نگاه در مسئولین باشد که مسئولیت ها امانت هستند و باید در مدت مسئولیت خویش به مردم خدمت کرد.
امام جمعه موقت میاندوآب افزود: در این زمینه نیز مدیر موفق کسی است که زیرمجموعه خود را به موفقیت برساند و در حیطه مسئولیت خویش به بهترین نحو عمل کند.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، گفت: باید در این ایام از وعاظ و خطبا استفاده کرده و اهداف قیام سید و سالار شهیدان تبیین شود.ِ
گل حسینی با تاکید بر مبارزه با فساد و با بیان اینکه فسادستیزی و مبارزه با فساد باید به فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: همانطور که رئیس قوه قضائیه نیز بیان کرد، مردم هر کجا با فسادی مواجه شدند، آن را گزارش کنند تا برخورد شود.
امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه گزارشات در مورد فسادها باید مستند و همراه با مدرک باشد، افزود: در این زمینه باید دقت کرد که بازار شایعات و موج سواری چه بسا برای ریختن آبروی یک انسان باشد و اینگونه فکر نشود که با تکیه بر موج سواری ها و بازار شایعات در فضای مجازی و حقیقی می توان نتیجه گرفت، بلکه گزارشات باید همراه با مستندات و مدارک و سرنخ ها باشد و خلاف واقع نباشد.
وی با تاکید بر اقتدار و ایستادگی در مقابل دشمنان و با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح و سپاه در ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا، افزود: سپاه در این زمینه وظیفه داشت و مقتدرانه برخورد کرد و برایمان عزت آورد و سایر نهادها نیز وظیفه دارند هواپیماهای انسانی که فرستاده شده و ایمان مومنان و مردم را با استفاده از نفوذ، نشانه گرفته است شناسایی و آنها را از بین ببرند.
گل حسینی با تاکید بر اعتماد به جوانان، گفت: شهیدان رجایی و باهنر به جوانان کشور اعتماد کردند چرا که جوانان این کشور می توانند مشکلات را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه التماس به غرب بیراهه بوده و عزت را پایمال می کند، افزود: باید شعار “هیهات من الذله” امام حسین(ع) شعار و مبنای حرکت ما باشد.
امام جمعه موقت میاندوآب تصریح کرد: نتیجه عمل به شعار “هیهات من الذله” و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان امروز در سخنان و اظهارات و عقب نشینی های دشمنان کاملا مشهود بوده و این نشان دهنده پیروز و موفق بودن مقاومت است.
گل حسینی با تاکید بر اینکه باید تذکرات رهبر معظم انقلاب در سرلوحه کارهای ما باشد، اظهار کرد: سخنان و مواضع رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب بوده و هیچ مسئولی حق مذاکره و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا را ندارد.
امام جمعه موقت میاندوآب در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با فساد دردآور است، اظهار کرد: اقداماتی که در مبارزه با فساد در جامعه می شود دردآور بوده و مردم باید حساس و ظلم شناس و ظالم شناس باشند و هر جا با فساد مواجه شدند، گزارش کنند.

فرهنگ سازی در جامعه مقدمه تقویت اقتصاد است 

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی در ادامه سلسله مباحث معاد به نعمت های روحانی بهشت اشاره کرد و گفت: بر اساس روایات نعمات روحانی بهشت در باور انسان نمی گنجد و حتی تصور آن را نیز ندارد بطوریکه پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌فرماید: در این زمینه خداوند متعال به عدم توانایی دیدن و شنیدن نعمات بهشتی از سوی انسان اشاره کرده است.

وی به فرا رسیدن سالروز انفجار دفتر نخست وزیر و شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقین کوردل اشاره و به خصوصیات شهید رجایی که فردی متعبد در مقابل ولایت بود پرداخت و گفت: این شهید والامقام اینگونه ابراز کرده بود که آنچه من تعهد دارم و وزرا تعهد کرده اند همگی متعهد به امام هستیم و با صراحت میگوید که ما در جامعه یک حزب داریم آن هم پیروی از خط امام و تفکرات ایشان است که مسلما دشمنان تاب اینگونه ولایت مدار بودن وی را نیاوردند و وی را به شهادت رساندند.

وی به فرا رسیدن ماه محرم و فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و این ایام را به تمام مسلمانان و دوستداران ابا عبدالله الحسین علیه السلام تسلیت گفت و با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است گفت :عزاداری های ما بایست از روی اخلاص باشد اما عزاداری که برای سیدالشهدا نباشد هرگز مایه نگهداری اسلام نخواهد بود،هیئت‌هایی که اخلاص داشته باشند علت مبغیه اسلام هستند،در عزاداری ها، هیئاتی که در کنار شور ،شعور اسلامی را رعایت نکنند هرگز در راه امام حسین علیه السلام حرکت نمیکنند.
خطیب نماز جمعه شاهین دژ ادامه داد : حرکت امام حسین برای حفظ اسلام،برپایی نماز ،امر به معروف و نهی از منکر و حفظ حجاب بود،هیئت ها و عزادارانی که به عفاف و حجاب جامعه بی تفاوت باشد پیام عاشورا را زیر پا گذاشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص تشخیص اولویتها در نظام سیاسی کشور اشاره کرد و گفت :امروز بدون اولویت سنجی، آفت و مشکلات کشور را در بر خواهد گرفت و هرگز به مطلوب نخواهیم رسید و بر اساس اولویت بندی رهبر عزیزمان اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم و اساسی هستند که رهبر عزیز ما فرهنگ را مهمتر بر شمرده اند و اگر بخواهیم اقتصاد مطلوب داشته باشیم بایست فرهنگ اسلامی را تقویت کرد بطور مثال عدم اسراف در تمام زمینه ها باعث تقویت اقتصاد خواهد شد.

حادثه تروریستی پیرانشهر محکوم است و باید با عاملان آن برخورد جدی شود

ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر اظهار کرد: حادثه تروریستی پیرانشهر محکوم است و باید با عاملان آن برخورد جدی شود.

وی افزود: بی‌شک به وجود آوردن چنین حوادثی توسط دشمنان و معاندان، آثار زیان‌بار اقتصادی و اجتماعی در یک شهر دارد و آرامش عمومی را نیز به هم می‌زند.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه با اشاره به آداب تجارت گفت: باید در تجارت صداقت داشته و سوگند دروغ نخورد چون در قرآن کریم نیز به این مهم تاکید فراوان شده است.

وی بیان کرد: شاید اگر برخی از تجار، با سوگند دروغ خود در حین معامله، کارهایشان به ظاهر رونق بگیرد اما بی شک سود حاصل از فروش آنها برکت لازم را نخواهد داشت.

 اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است/ دولت باید مکانیزم هایی که موجب شفافیت عملکردش می‌شود را فراهم آورد/ آسمان یمن دیگر برای آمریکایی ها، جولانگاهی امن نیست

امام جمعه پلدشت گفت: پهپاد ساقط شده آمریکا در یمن را می‌توان ستون فقرات عملیات اطلاعات و شناسایی آمریکا خصوصا در مناطقی مثل منطقه خاورمیانه و آفریقا دانست و سرنگونی آن توسط انصارالله یعنی، شلیک به ستون فقرات عملیات اطلاعاتی آمریکا.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ماه محرم گفت: یکشنبه ۱۰ شهریور ماه مصادف با اول محرم است و خداوند در شهادت امام حسین(ع) سوزی قرار داده که آرام نمی گیرد.
وی تصریح کرد: اشک ریختن برای مظلومیت امام حسین(ع) گناه ها را شسته و از بین می برد.
وی اظهار کرد: ریش سفیدان و هیئت های عزاداری مواظب انحرافات باشند و طوری برنامه ریزی کنند مراسمات در ۱۲ شب به اتمام برسد و مزاحمت برای دیگران ایجاد نکند.
امام جمعه پلدشت افزود: حکیم فرزانه انقلاب در آخرین دیدارشان با اعضای دولت دوازدهم (چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه )، تاکید فرمودند،«اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است» و مساله فرهنگ اولین باری نیست که به عنوان یکی از اولویت های اصلی کشور معرفی شده است.
به گفته وی فرهنگ، در بلندمدّت، از اقتصاد خیلی مهم‌تر است؛ اقتصاد مسئله‌ی فوری و اولویت کنونی ما است، [امّا] مسئله‌ی فرهنگ یک مسئله‌ی مستمرّی است و بسیار مهم است؛ حتّی در قضیه‌ی اقتصاد هم مهم است.
طالبی گفت: غلبه‌ی فرهنگی، بسترساز غلبه‌ی اقتصادی و سیاسی است چراکه از نگاه رهبر حکیم انقلاب«اگر ملتی اجازه داد فرهنگ ملی‌اش پایمال تهاجم فرهنگ های بیگانه شود، آن ملت از دست رفته است. ملت غالب، ملتی است که فرهنگش غالب است. غلبه‌ی فرهنگی است که می‌تواند غلبه‌ی اقتصادی و سیاسی و امنیتی و نظامی و همه چیز را هم با خود به دنبال بیاورد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، در طول سال های اخیر بر اولویت های کاری دولت در حوزه فرهنگ تاکید داشته اند که مهمترین این بخش ها عبارتند از: تبیین ابعاد سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تکمیل واجرای طرح مهندسی فرهنگی و پیوست‌های فرهنگی، بهبود فرهنگ کار، بهبود فرهنگ مصرف، تقویت فرهنگ قرآنی، افزایش سرانه مطالعه و تیراژ کتاب و مقابله با اباحیگری و بی‌بندوباری اخلاقی.
وی با اشاره به پیامد های منفی مسائل حاشیه‌ای و فرعی برای نظام اسلامی اظهار کرد: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: برخی مصادیق حاشیه ای و فرعی یا با اولویت کمتر که در شرایط حاضر باعث شده بخشی از انرژی کشور مصروف آن شود و کارهای با اولویت بالا بر زمین مانده یا به کندی انجام شود، عبارتند از: ۱-انتخاباتی کردن زودرس فضای سیاسی کشور ۲-طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در ماههای اخیر توسط برخی جریانهای هم سو با دولت ۳-هم صدایی بعضی از دولتمردان با جنگ روانی دشمنان در رابطه با مسائلی چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان ۴-طرح موضوع رفراندوم پیرامون موضوعاتی که ساز وکار حل آن به روشنی در قوانین و ساز وکارهای نظام مشخص شده است۵ -موضوع رفتن زنان به استادیوم های ورزشی ۶- موضوع برگزاری کنسرت ها وتبدیل کردن آن به مسئله اصلی کشور.
به گفته وی هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.
طالبی گفت: از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتى» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است. تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکى افراد، در قالب قانون از سوى مجلس یا دولتى به تصویب برسد و در دستور کار سازمان های امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.
وی با اشاره به ضرورت پیشگامی دولت در مبارزه با فساد تصریح کرد: هفته دولت، فرصتی برای بررسی ابعاد، وظایف و کارکردهای دولت است . یکی از اولویت‌های کاری دولت که می‌تواند ضامن تحقق دیگر کارکردهای دولت باشد، مقابله با فساد در دستگاه اجرایی است که حاصل آن، افزایش کارآمدی و اعتباربخشی به مسئولین قوه مجریه خواهد بود.
وی اظهار کرد: دولت باید همه مکانیزم هایی که موجب شفافیت عملکردش می‌شود را فراهم آورد تا بدین وسیله فساد از سیستم دولتی رخت بربندد. در نگاه رهبری «شفاف‌سازی، شرط اصلی فسادستیزی است».

امام جمعه پلدشت افزود: از ملاحظات مهم در فرآیند مبارزه دولت با فساد، پرهیز از سیاسی شدن ماجراست، این آفت منجر به آن می‌شود که آثار اعتمادساز مبارزه با فساد در افکار عمومی بیاثر شده و تلاش‌های موثر و پر هزینه فسادستیزی، دستاوردی برای کشور نداشته باشد.
طالبی با اشاره به رونمایی از سامانه دفاعی ۳۷۳ گفت: رونمایی ایران از سامانه دفاعی ۳۷۳ باعث شده است تا دوقطبی اس ۴۰۰ روسی و پاتریوت آمریکا در منطقه شکسته شود و جهان شاهد ظهور قدرتمند ایران در عرصه پدافندی باشد.
وی تصریح کرد: با ساخت سامانه باور ۳۷۳ ، ایران به یکی از معدود کشورهای دارای فناوری ساخت چنین سلاحی تبدیل شده است. ویژگی های باور ۳۷۳ به گفته کارشناسان صنعت دفاعی، این سلاح ایرانی را در میان پیشرفته‌ترین سیستم های دفاع هوایی جهان قرار داده است.
وی اظهار کرد: باور ۳۷۳ با حداکثر برد راداری ۳۲۰ کیلومتر برای کشف تهدیدات، دارای برد رهگیری به مسافت ۲۶۰ کیلومتر بوده و شعاع برد درگیری آن ۲۰۰ کیلومتر و تا ارتفاع ۲۷ کیلومتری می باشد. این سامانه قادر به کشف ۳۰۰ هدف، رهگیری همزمان ۶۰ هدف و درگیری همزمان به ۶ هدف می باشد.
امام جمعه پلدشت افزود: ایران اکنون علاوه بر سامانه پیشرفته دفاع هوایی، در عرصه‌های مهم دیگری چون طراحی و ساخت جنگنده با معرفی جنگنده نسل پنجم قاهر، موشک‌های بالستیک و هوشمند، پهپادهای رادارگریز و جنگ الکترونیک در زمره کشورهای برتر جهان محسوب می شود که حاصل اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» می باشد.
به گفته وی هدف قرار‌دادن پهپاد آمریکایی در یمن پس از ساقط شدن پهپاد فوق مدرن ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا توسط ایران در تیرماه، یک «شوک بزرگ» دیگر به واشنگتن است.
طالبی گفت: پهپاد ساقط شده آمریکا در یمن را می‌توان ستون فقرات عملیات اطلاعات و شناسایی آمریکا خصوصا در مناطقی مثل منطقه خاورمیانه و آفریقا دانست و سرنگونی آن توسط انصارالله یعنی، شلیک به ستون فقرات عملیات اطلاعاتی آمریکا.
وی تصریح کرد: ساقط شدن پهپاد آمریکا در یمن برای اولین بار این پیام بسیار مهم را به همه طرف‌ها می‌دهد که آسمان یمن دیگر برای آمریکایی ها، جولانگاهی امن نیست تا هواپیماهای آنان مانند گذشته هر وقت بخواهند به آنجا تردد کنند.
وی با اشاره به بازی صهیونیست ها با آتش اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در دور جدید تنش آفرینی در منطقه، علاوه بر حمله به پایگاه های حشد الشعبی در عراق و برخی مواضع در دمشق، با دو پهپاد به لبنان حمله کرد.
خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: حملات صهیونیست‌ها به پایگاه‌های مقاومت در منطقه، در شرایطی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود برای سرنگونی دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه و تلاش برای کاهش نفوذ ایران در منطقه ناکام مانده‌اند و سعی دارند با این موشک پرانی‌ها، بخشی از شکست‌های خود در برابر محور مقاومت را جبران کنند.
به گفته وی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به این حملات، بیان داشت که احزاب اسرائیل عادت کرده اند که انتخابات را با خون ملت‌های منطقه برگزار کنند، اما این بار این انتخابات با خون شما برگزار خواهد شد، ما شوخی نمی‌کنیم و در تمام سالیان گذشته شوخی نکردیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد