تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 18:57
کد خبر : 62616

گردهمایی بزرگ ستاد فریضتین در ساری برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ ستاد فریضتین در ساری برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از مازندران خلیل صالحی، ظهر امروز هفتم شهریورماه در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: این فریضه از جمله راهکارهایی است که با اجرای صحیح آن توسط آحاد

گردهمایی بزرگ ستاد فریضتین در ساری برگزار می‌شودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از مازندران خلیل صالحی، ظهر امروز هفتم شهریورماه در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: این فریضه از جمله راهکارهایی است که با اجرای صحیح آن توسط آحاد مردم و با حمایت‌های همه‌جانبه حکومت، سطح ظاهر جامعه از مظاهر بی‌دینی پاک می‌شود و به نوعی بهداشت روانی در اجتماع برقرار می‌شود.
وی افزود: رویکرد جدید ما در ستاد آموزش نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج روحیه مطالبهگری و بی‌تفاوت نبودن مردم، از طریق بکارگیری ظرفیت هنر و رسانه و کارهای تبلیغی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه هفته امر به معروف از یکشنبه اول محرم و دهم شهریورماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به منظور تقویت فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی و بی‌تفاوت نبودن آحاد مردم نسبت به اتفاقات پیرامون خود در جامعه و اتخاذ رویکرد واحد در انجام فعالیت‌های هفته احیا، شعار «نهضت حسینی،مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی» را در دستور برنامه خود قرار دادند.
وی امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه‌گری، امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی، امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه، امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی و امر به معروف و نهی از منکر به معروف سال و رونق تولید را عناوین روز شمار هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
صالحی تصریح کرد: گردهمایی بزرگ ستاد با حضور مسئولان کشوری و استانی ۱۳ شهریورماه در سومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر و با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور در مجتمع فرهنگی اهل‌البیت برگزار می‌شود.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۲ شهید والامقام امر به معروف و نهی از منکر مازندران تجلیل از خانواده های شهدا را از عناوین برنامه‌های این هفته برشمرد.
صالحی گفت: برگزاری تریبون آزاد با حضور اقشار مختلف جامعه با موضوع امر به معروف و مسئولان و کسب روزی حلال را در این هفته خواهیم داشت.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های ستاد در این هفته نشست صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر،جهت بررسی و بهره مندی از نظراتشان در باره نقش برنامه‌های فرهنگی و هنری یومی استان را در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استان می باشد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: اگر در جامعه ای کنترل و نظارت به خوبی صورت نگیرد آن جامعه کم کم از مسیر اصلی خود خارج خواهد شد.
انتهای پیام

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد