تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 7:34
کد خبر : 62568

استفاده از زنان بدحجاب در جلسات تکریم بانوان/ متاسفانه برخی مسئولین در صف اول این جلسات هستند

استفاده از زنان بدحجاب در جلسات تکریم بانوان/ متاسفانه برخی مسئولین در صف اول این جلسات هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد حسینی شب گذشته در جلسه شورای ادارای سبزوار با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد هستیم به اسم جلسات تجلیل و تکریم از بانوان کارآفرین در سبزوار مراسم های با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید محمد حسینی شب گذشته در جلسه شورای ادارای سبزوار با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد هستیم به اسم جلسات تجلیل و تکریم از بانوان کارآفرین در سبزوار مراسم های با حضور بانوان بد حجاب و بی حجاب در سبزوار برگزار شده است اظهارداشت: بد تر از برگزاری این نوع مراسم ها حضور برخی از مسئولین دولتی است که با اعتماد به نفس در این مراسم در صف اول نشسته اند .

حسینی در ادامه به جلسه برگزار شده در هتل کاملیا در هفته گذشته به همین شکل اشاره کرد و افزود: متاسفانه در مجموعه ای که سهامدار عمده آن بسیجیان هستند مسئولان این هتل برای بدست آوردن پول پا  روی شعائر اسلامی و انقلابی گذاشته اند حال آنکه بسیجیان از این اقدام هیچ گاه رضایت نخواهند داشت.

رئیس دادگستری سبزوار با بیان اینکه خطاب دوم بنده به مسئولین برگزار  کننده چنین برنامه ای به اسم تکریم از بانوان است تصریح کرد: استفاده ابزاری از بانوان و بزک کردن آنها در برابر مرد نامحرم نه تنها تکریم بانوان نیست که در واقع تحقیر آنها و اهانت کردن به شخصیت زن است.

حسینی همچنین بااشاره به اینکه متاسفانه از مسئولین اجرای یشهرستان هم  در این جلسات حضور داشته اند هشدار داد : حضور مدیران در این مجالس مصداق اباحه گری و تشویق به انجام گناه است.

وی ادامه داد: از مسئولان ارشد شهرستان توقع می رود در برابر چنین اتفاقاتی موضع گیری کرده و اظهار نظر کنند نه اینکه سکوت کنند به صورتی که اصلا اتفاقی در شهر رخ نداده است.

حسینی تاکید کرد: در این موار دادستان به عنوان مدعی العموم ورود خواهد کرد.

رئیس دادگستری سبزوار در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مطالبه دینی ،رهبری و مطالبه ای که در قانون اساسی به صراحت بر آن تاکید شده است تشریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولین در حوزه کاری و اداره خود هم به این موضوع توجهی ندارند .

وی با بیان اینکه تنها کار فرهنگی در خصوص امر حجاب و عفاف پاسخگوی اصلاح وضع موجود نیست ادامه داد: متاسفانه برخ مسئولین به اسم کار فرهنگی در برابر بسیاری از ناهنجاری ها کوتاه آمده اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد