تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 7:00
کد خبر : 62482

توجه بیشتر به امر به معروف ونهی از منکر در ادارات ونهاد‌ها

توجه بیشتر به امر به معروف ونهی از منکر در ادارات ونهاد‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت:  باتوجه به اینکه فرهنگ غالب در دین ما گفتمان است ،وظیفه هر مسلمانی ست که امر به معروف ونهی از منکر کند. جمالی افزود: مسئله‌ی امر به

توجه بیشتر به امر به معروف ونهی از منکر در ادارات ونهاد‌هابه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت:  باتوجه به اینکه فرهنگ غالب در دین ما گفتمان است ،وظیفه هر مسلمانی ست که امر به معروف ونهی از منکر کند.

جمالی افزود: مسئله‌ی امر به معروف ونهی از منکر در ادارات ونهاد‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد وپالایش وارزیبابی گزارش‌های حاصل از ناهنجاری‌ها باید دقیق وبه جا باشد.

او اضافه کرد:قانون فصل الختام همه‌ی اعمال ماست و ما برای اجرای مسئله‌ی امر به معروف ونهی از منکر در استان اعلام امادگی می کنیم.

سرهنگ سلامی رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی استان نیز از اجرای طرح ناظر یک با هدف مبارزه با کشف حجاب در خودرو خبر داد وگفت: طرح‌های ناظر ۲ و ۳ نیز برای مبارزه با دیگر هنجار شکنی در جامعه به زودی اجرا می شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد