تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 11:17
کد خبر : 6238

ایلام، آماده برگزاری انتخاباتاتی پرشور با امنیت مردمی است

ایلام، آماده برگزاری انتخاباتاتی پرشور با امنیت مردمی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا-ایلام- سرهنگ حمید فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس تمام زمینه‌های مربوطه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مردم آماده کرده است، اظهار کرد: فعالیت تمام ستادهای انتخاباتی شهرستان ایلام از نظر ترافیکی و امنیتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا-ایلام- سرهنگ حمید فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس تمام زمینه‌های مربوطه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مردم آماده کرده است، اظهار کرد: فعالیت تمام ستادهای انتخاباتی شهرستان ایلام از نظر ترافیکی و امنیتی تحت کنترل و نظارت پلیس است.

وی بابیان اینکه ایلام به عنوان مرکز استان در زمینه انتخابات دارای حساسیت خاصی است، خاطرنشان کرد: پلیس بدون تعارف با هرگونه تخلف و بی نظمی و ناامنی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه تمام رده‌های پلیس شهرستان در آماده باش کامل و آماده پاسخگویی و رسیدگی به تخلفات با تماس‌های مردم از طریق شماره ۱۱۰ هستیم، گفت: از کاندیداها و طرفداران آن‌ها درخواست داریم اخلاق و قانون را رعایت کنند.

فتاحی با تاکید بر اینکه اجازه کوچک‌ترین بی‌نظمی در ایلام انتخابات نمی‌دهیم چراکه امنیت و آرامش حق و مطالبه مردم از پلیس است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

رئیس پلیس شهرستان ایلام با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم موجب اقتدار هرچه بیشتر نظام و انقلاب خواهد بود، گفت: تاکنون هیچ گونه نا امنی در بحث انتخابات رخ نداده و پلیس با تمام توان پای کار است و جای هیچ نگرانی نیست.

فتاحی بابیان اینکه ستادهای انتخابات با پلیس همکاری بسیار خوبی دارند، گفت: امنیت امروز حاصل مشارکت و همکاری خوب مردم است.

وی با تاکید براینکه پلیس آماده  انجام هرگونه ماموریت است، افزود: هر جا مردم ورود کرده اند به خوبی کارها پیش رفته است لذا باید قدر مردم ولایت مدار را دانست و در راستای برطرف کردن مشکلات آن‌ها اقدام جدی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: زمینه‌های لازم برای حضوری پرشور و گسترده مردم در انتخابات مهیا شده و از مردم درخواست داریم مثل گذشته به دشمنان ثابت کنند که پشتیبان نظام بوده و گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب هستند. 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد