تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 5:39
کد خبر : 62360

دانشگاه آزاد تنکابن و انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه آزاد تنکابن و انجمن علمی بازاریابی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به‌منظور رشد علمی در حوزه‌های اقتصادی امضا شد.    تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف بهره‌برداری علمی و عملیاتی در قالب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به‌منظور رشد علمی در حوزه‌های اقتصادی امضا شد.    تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف بهره‌برداری علمی و عملیاتی در قالب پروژه‌های پژوهشی، آموزشی، مشاوره‌ای و تعامل سازنده برای ایجاد زبان مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن منعقد شد.

تقویت فعالیت‌های علمی و تعمیق همکاری‌های مشترک در چارچوب وظایف محوله و فراهم‌کردن امکان حضور فعال اعضای سازمانی طرفین در اجرای فعالیت‌های مشترک از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

از مهم‌ترین موضوع‌های این تفاهم‌نامه می‌توان برقراری ارتباط مؤثر بین انجمن و دانشگاه و مرکز رشد و فناوری، انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای مشترک، استفاده مطلوب از توانایی‌ها و ظرفیت‌های تحقیقاتی و آموزشی متقابل در راستای ارتقای کارایی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز طرفین و متقاضیان حقیقی و حقوقی و تقویت بنیه پژوهشی و آموزشی طرفین از طریق همکاری‌های مشترک را نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه مازندران و این دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز رشد واحد تنکابن پرداخت و اظهار کرد: این مرکز در زمینه ساخت دارو‌های گیاهی، مهندسی برق و مکانیک، کشاورزی و محیط‌زیست فعالیت دارد.

حسینعلی مشایخی افزود: هسته‌های فناور فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن شامل هسته فناور تولید نانوداروی شیمیایی برای درمان زخم‌های پوستی، هسته فناور تولید محلول و پماد گیاهی برای کاهش قند خون و درمان زخم‌ها و عفونت‌های دیابتی، ساخت کمپرسور مگنتی و جک هیدرولیکی، پرورش زالوی طبی و تولید گل و گیاهان زینتی است.

وی گفت: این مرکز تفاهم‌نامه همکاری با ادارات و سازمان‌های مختلف از جمله آموزش‌وپرورش، فنی و حرفه‌ای و شهرداری منعقد کرده است؛ اما این تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه می‌تواند زمینه‌ساز رشد و بالندگی علمی در حوزه‌های اقتصادی، کارآفرینی و کسب‌وکار‌ها باشد.

مشایخی با بیان جایگاه برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در استان مازندران به لحاظ شاخص علمی، ایجاد درآمد‌های غیرشهریه‌ای را یکی از اهداف و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: با مبادله این تفاهم‌نامه می‌توانیم از مشاوره، برنامه‌های آموزشی، ارائه ایده‌ها، پیشنهاد‌ها و راهکار‌های ارزنده انجمن علمی بازاریابی ایران بهره‌مند شویم و آمادگی داریم همه ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه را برای تحقق اهداف و آرمان‌های این تفاهم‌نامه سه‌جانبه به‌کار گیریم.

رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه استان مازندران نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این انجمن گفت: انجمن علمی بازاریابی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن و مرکز رشد واحد‌های فناور این دانشگاه می‌توانند با برگزاری کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها و کارگاه‌های ملی و بین‌المللی و انجام تحقیقات علمی در سطح ملی و بین‌المللی گام‌های مؤثری در راستای رشد و شکوفایی علمی در حوزه‌های کار و کسب‌ها بردارند.

محمدهادی عسگری با ابراز امیدواری درباره تجاری‌سازی تولیدات مرکز رشد و واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن خاطرنشان کرد: ابتدای هر تولیدی باید بر اساس تحقیقات بازاریابی شکل گیرد؛ بنابراین در این زمینه نیز انجمن علمی بازاریابی با مرکز رشد و واحد‌های فناور این واحد دانشگاهی همکاری لازم را بر اساس تفاهم‌نامه خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد